1 årige frisør uddannelsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Okay på den måde. Må se hvad jeg gør for magter ikke lige fire år som elev når vi gerne skulle få nr to inden for de næste par år

altså den 4 årige er jo 10 gange bedre betalt..

udover det skal du jo af med knap 35000 i alt for at tage den et årige?

så i bund og grund ville det vel være det samme hvis du lagde penge til side til at i kunne få tingene til at fngere de 4 år udover det kan jeg regne ud du er voksenlærling og de får en MEGET god elev løn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

altså den 4 årige er jo 10 gange bedre betalt..

udover det skal du jo af med knap 35000 i alt for at tage den et årige?

så i bund og grund ville det vel være det samme hvis du lagde penge til side til at i kunne få tingene til at fngere de 4 år udover det kan jeg regne ud du er voksenlærling og de får en MEGET god elev løn...

Hvad jeg kunne læse mig till så er voksen elevløn på 8000 kr, det kan da ikke passe vel? For så kan det slet ikke hænge sammen.

som jeg skrev til en af de andre så er sagen den at jeg lige nu er dagpleje privat. Og jeg har to børn der stopper næste år g to der stopper året efter. Og jeg ville være ked af at sende dem andre steder hen allerede så var derfor jeg ville tage noget ved siden af. Plus at vi har planer om nr to i den for de næste år

Anmeld

16. juli 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Hvad jeg kunne læse mig till så er voksen elevløn på 8000 kr, det kan da ikke passe vel? For så kan det slet ikke hænge sammen.

som jeg skrev til en af de andre så er sagen den at jeg lige nu er dagpleje privat. Og jeg har to børn der stopper næste år g to der stopper året efter. Og jeg ville være ked af at sende dem andre steder hen allerede så var derfor jeg ville tage noget ved siden af. Plus at vi har planer om nr to i den for de næste år

8000 til start og 12000 til slut, det er den alm. sat men som voksen elev menerjeg det er mellem 10 og 14 men kan faktisk ikke lige huske det. men elelrs prøv at kontakte deres fagforening.. de vile kunne svare dig mere præcis

Anmeld

16. juli 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

8000 til start og 12000 til slut, det er den alm. sat men som voksen elev menerjeg det er mellem 10 og 14 men kan faktisk ikke lige huske det. men elelrs prøv at kontakte deres fagforening.. de vile kunne svare dig mere præcis

Det er godt nok også noget mindre end det vi kan få det til at løbe rundt på.10000 vil være alt for lidt

Anmeld

16. juli 2013

Camille Mørch Andersen

Anonym skriver:

Er det rigtigt. Også i den fi Århus?

Tror du får flest svar, ved at ringe til dem - jeg ved bare at den i kbh kan man tage om dagen og aftenen - men man får ingen intægt i den tid man er der.. ingen su eller noget

Anmeld

16. juli 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Det er rigtigt. Men jeg har lige nu et job som dagpleje og jeg harto børn der stopper næste år, og to der stopper året efter. Og vil meget gerne gøre disse børn færdige. I stedetfor at de skal sendes andre steder hen

ok. så er jeg ikke helt med tror jeg. mener du at du vil tage den sideløbende. for det kan du ikke. men ellers er det jo bare at prøve når de er kørt færdige. fint at du gør det i øvrigt

Anmeld

16. juli 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

ok. så er jeg ikke helt med tror jeg. mener du at du vil tage den sideløbende. for det kan du ikke. men ellers er det jo bare at prøve når de er kørt færdige. fint at du gør det i øvrigt

Ja ville nemlig tage den sideløbende 

Anmeld

16. juli 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Ja ville nemlig tage den sideløbende 

det bliver taget i dagtimerne, da de kunder de har kommer der så det kan du desværre ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.