1 årige frisør uddannelsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.486 visninger
27 svar
12 synes godt om
16. juli 2013

Anonym trådstarter

Hej

jeg vælger at være anonym da jeg har familie her inde, plus jeg har et andet arbejde. Men jeg går lidt og overvejerat uddanne mig som frisør men på den 1 årige uddannelse da økonomien ikke kan hænge sammen hvis jeg er på su eller elev løn.

men kan man tage den i Jylland? Vil man i mens man tager den kunne have et andet job ved siden af eller hvordan foregår det? Og hvad med betaling af den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2013

sbs78

Jeg vil ikke råde dig til at tage den uddannelse. Du vil få meget svært ved at få arbejdet bagefter. Der er ikke ret mange der ansattes frisør med den 1 årige uddannelse. Hvis det virkelig er frisør du gerne vil være, er det meget bedre at satse på den 4 årige.

Anmeld

16. juli 2013

Lilje82

Ja, jeg vil heller ikke råde dig til at tage den. Det er spild af årpenge og tid, da det ikke er til at få job med den, og det siger jo lidt sig selv, at man ikke kan lære det samme på 1 år, som andre gør på 4. 

Det vil være en meget bedre investering, at tage den 4-årige uddannelse.

Anmeld

16. juli 2013

Anonym trådstarter

Økonomisk har vi ikke råd til at jeg er under uddannelse i 4 år. Meningen var at jeg ville starte op selv med den 1 årige og så køre rundt til folk.

Anmeld

16. juli 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Hej

jeg vælger at være anonym da jeg har familie her inde, plus jeg har et andet arbejde. Men jeg går lidt og overvejerat uddanne mig som frisør men på den 1 årige uddannelse da økonomien ikke kan hænge sammen hvis jeg er på su eller elev løn.

men kan man tage den i Jylland? Vil man i mens man tager den kunne have et andet job ved siden af eller hvordan foregår det? Og hvad med betaling af den?

de har en skole i århus..

MEN din uddannelse vil være rigtig spildt, der er mere eller mindre ikke nogen der ansætter dem med den korte betalte uddannelse mere.....

så de fleste af dem der tager den er fordi de vil åbne egen salon

Anmeld

16. juli 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

de har en skole i århus..

MEN din uddannelse vil være rigtig spildt, der er mere eller mindre ikke nogen der ansætter dem med den korte betalte uddannelse mere.....

så de fleste af dem der tager den er fordi de vil åbne egen salon

Meningen er faktisk at jeg vil køre rundt til folk, og så måske senere bygge videre på den. 

men ved du om man kan tage den samtidig med man har et job?

Anmeld

16. juli 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Meningen er faktisk at jeg vil køre rundt til folk, og så måske senere bygge videre på den. 

det kan man ikke.... deres skoledage er som en fuld arbejdsdag, da udd. jo kun tager et år bruger de også mange timer på det ...

Anmeld

16. juli 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

men....

du får jo heller ikke løn under uddannelsen?

så på den måde vil du jo miste mere end ved at være på su?

Anmeld

16. juli 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

men....

du får jo heller ikke løn under uddannelsen?

så på den måde vil du jo miste mere end ved at være på su?

Det var derfor jeg håbede man kunne arbejde ved siden af. 

Jeg kan ikke være på su eller elev løn de næste fire år. Det vil økonomisk koste os for meget. Vi vil skulle af med bil, hus osv

Anmeld

16. juli 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Det var derfor jeg håbede man kunne arbejde ved siden af. 

Jeg kan ikke være på su eller elev løn de næste fire år. Det vil økonomisk koste os for meget. Vi vil skulle af med bil, hus osv

heller ikke med sulån?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.