1 årige frisør uddannelsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2013

Camille Mørch Andersen

Anonym skriver:

Det var derfor jeg håbede man kunne arbejde ved siden af. 

Jeg kan ikke være på su eller elev løn de næste fire år. Det vil økonomisk koste os for meget. Vi vil skulle af med bil, hus osv

man kan vælge at tage i skole om aftenen, på uddannelsen :O)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2013

Camille Mørch Andersen

Camille Mørch Andersen skriver:

men ring og hør dem af!

Anmeld

16. juli 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Økonomisk har vi ikke råd til at jeg er under uddannelse i 4 år. Meningen var at jeg ville starte op selv med den 1 årige og så køre rundt til folk.

jeg kender en der tog den 1 årige uden job problemer men ja umiddelbart er det nemmere med den 4 årige. nej man kan ikke lære det samme som på 4 år MEN du bruger utroligt langt tid på at feje og vaske hår på den almene i praktik hvor du på denne lærer lige fra start så man kan sagtens blive en god frisør alligevel . men kan du ikke blive voksenelev ??? så er det ikke helt så lidt du får . held og lykke med det

Anmeld

16. juli 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

heller ikke med sulån?

Nej desværre. 

Anmeld

16. juli 2013

Anonym trådstarter

Camille Mørch Andersen skriver:

Er det rigtigt. Også i den fi Århus?

Anmeld

16. juli 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

jeg kender en der tog den 1 årige uden job problemer men ja umiddelbart er det nemmere med den 4 årige. nej man kan ikke lære det samme som på 4 år MEN du bruger utroligt langt tid på at feje og vaske hår på den almene i praktik hvor du på denne lærer lige fra start så man kan sagtens blive en god frisør alligevel . men kan du ikke blive voksenelev ??? så er det ikke helt så lidt du får . held og lykke med det

Jo hvis der var nogen der ville ansætte til den løn. Problemet er jo så bare når man skal på skole og får su for så kan vi ikke leve i de måneder. Og med et barn så vil jeg helst heller ikke ære væk hjemmefra 

Anmeld

16. juli 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Jo hvis der var nogen der ville ansætte til den løn. Problemet er jo så bare når man skal på skole og får su for så kan vi ikke leve i de måneder. Og med et barn så vil jeg helst heller ikke ære væk hjemmefra 

nej men de penge du skulle bruge på uddannelsen kunne du tage som s.u. lån og sprede ud ??? man kan jo gå på mange skoler hvor du kan pendle. og hvad angår voksenelev løn så får de en hel del refunderet

Anmeld

16. juli 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

nej men de penge du skulle bruge på uddannelsen kunne du tage som s.u. lån og sprede ud ??? man kan jo gå på mange skoler hvor du kan pendle. og hvad angår voksenelev løn så får de en hel del refunderet

Det er rigtigt. Men jeg har lige nu et job som dagpleje og jeg harto børn der stopper næste år, og to der stopper året efter. Og vil meget gerne gøre disse børn færdige. I stedetfor at de skal sendes andre steder hen

Anmeld

16. juli 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

det er kun grundforløbet du får su på...

når du har fundet læreplads er det lærlinge løn også selvom du er på skole

Anmeld

16. juli 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

det er kun grundforløbet du får su på...

når du har fundet læreplads er det lærlinge løn også selvom du er på skole

Okay på den måde. Må se hvad jeg gør for magter ikke lige fire år som elev når vi gerne skulle få nr to inden for de næste par år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.