Maja84 skriver:
Jeg søger en erfaring som nok ikke mange har
Sagen er den jeg blev insemineret for 3 uger siden, og efter at have testet negativ snakkede jeg med klinikken da jeg endnu ikke har fået min menstruation. Min normale cyklus ligger på 6 uger, og på klinikken mente hun at jeg sagtens kunnevære gravid, men at bla pga hormonerne og min lange cyklus danner jeg hcg senere i kroppen pg derfor sagtens kan være gravid, selvom jeg Tester negativ og ville være 5 uger henne i morgen.
Har symptomer som jag/niv i underlivet, øget tissetrang, lidt brystspændinger i det ene bryst, ón/off kvalme og ømhed i underlivet, oppustet og luft i maven. Troede selv det var hormonerne men de er ude af kroppen så enten er jeg gravid eller det er tegn på mens.
Erfaringer søges, nogle som har hørt om det eller bare erfaringer med at teste sent positivt efter iui
fucking lorte tingeste knap på min kærestes mus, her sidder jeg og laver et langt indlæg til dig og så går den bare tilbage så det hele er slettet
men vi prøver igen bare i kortere version 
har hørt mange der har testet sent positiv, MEN når det så er sagt har/skal du ikke have taget blodprøver? de er jo altid sikre 
og undskyld hvis der er spurgt magtede bare ikke lgie at læse alle 4 sider igennem 
Anmeld