Sjælden erfaring søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2013

foto på lærred

Ved godt, at man normalt ikke får taget blodprøve ved IUI men synes allligevel det er lidt sært at de ikke vil tage en prøve hvis de mener at du kan være gravid. De fleste klinikker vil jo netop være helt sikker på om man er gravid eller ej, i nogle tilfælde vil de f.eks udelukke at det er en graviditet på livmoderen eller af der er en graviditet inden man går i gang igang med nyt forsøg hvor det jo ville være katastofalt med homoner osv hvis man er gravid. (for selv om man bløder kan man godt være gravid, hvis det f.eks kun er en kort blødning som kvinden forveksler med mens) Så hvis de tror, at der er en mulighed for graviditet, så ville jeg bede dem om en blodprøve.

Men hvis du siger, at du måske har set en ekstra streg nu, så kan det tyde på, at vi snart kan sige tillykke Held og lykke

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

lærreder med fine collager, wallsticker og dåbsinvitationer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2013

camilla10

Maja84 skriver:

Jeg søger en erfaring som nok ikke mange har

Sagen er den jeg blev insemineret for 3 uger siden, og efter at have testet negativ snakkede jeg med klinikken da jeg endnu ikke har fået min menstruation. Min normale cyklus ligger på 6 uger, og på klinikken mente hun at jeg sagtens kunnevære gravid, men at bla pga hormonerne og min lange cyklus danner jeg hcg senere i kroppen pg derfor sagtens kan være gravid, selvom jeg Tester negativ og ville være 5 uger henne i morgen.

Har symptomer som jag/niv i underlivet, øget tissetrang, lidt brystspændinger i det ene bryst, ón/off kvalme og ømhed i underlivet, oppustet og luft i maven. Troede selv det var hormonerne men de er ude af kroppen så enten er jeg gravid eller det er tegn på mens.

Erfaringer søges, nogle som har hørt om det eller bare erfaringer med at teste sent positivt efter iui

Jeg testede negativt efter insemination uden at få mens pga lang cyklus. Jeg gik til egen læge og fik taget en blodprøve. Den var dog negativ. Jeg har også prøvet, at mens blev udskudt fordi jeg gik og ventede på at den skulle komme og ligeså snart jeg fik klar besked, kom den.

Anmeld

16. juli 2013

Kløver

foto på lærred skriver:

Ved godt, at man normalt ikke får taget blodprøve ved IUI men synes allligevel det er lidt sært at de ikke vil tage en prøve hvis de mener at du kan være gravid. De fleste klinikker vil jo netop være helt sikker på om man er gravid eller ej, i nogle tilfælde vil de f.eks udelukke at det er en graviditet på livmoderen eller af der er en graviditet inden man går i gang igang med nyt forsøg hvor det jo ville være katastofalt med homoner osv hvis man er gravid. (for selv om man bløder kan man godt være gravid, hvis det f.eks kun er en kort blødning som kvinden forveksler med mens) Så hvis de tror, at der er en mulighed for graviditet, så ville jeg bede dem om en blodprøve.

Men hvis du siger, at du måske har set en ekstra streg nu, så kan det tyde på, at vi snart kan sige tillykke Held og lykke

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

lærreder med fine collager, wallsticker og dåbsinvitationer.

Jeg spørger lægen i morgen om jeg må få en blodprøve, ville være 5+ 0 i dag, og er intet nyt i testene. Havde jeg fulgt min gamle menscyklus ville jeg først ha haft æl for en uge siden og derfor først forvente mens om 1 uge

Anmeld

16. juli 2013

Kløver

camilla10 skriver:

Jeg testede negativt efter insemination uden at få mens pga lang cyklus. Jeg gik til egen læge og fik taget en blodprøve. Den var dog negativ. Jeg har også prøvet, at mens blev udskudt fordi jeg gik og ventede på at den skulle komme og ligeså snart jeg fik klar besked, kom den.

Håber det kan hjælpe mig også. Og det var ikke noget problem at få blodprøve. Ved lægen

Anmeld

16. juli 2013

camilla10

Maja84 skriver:

Håber det kan hjælpe mig også. Og det var ikke noget problem at få blodprøve. Ved lægen

Held og lykke med det 

Anmeld

16. juli 2013

Kløver

camilla10 skriver:

Held og lykke med det 

Tak
Havde du nogle symptomer da du fik lavet blodprøven

Anmeld

16. juli 2013

Moma

Førhen havde jeg en lang cyklus- 35 dage - nogle måneder længere. Ved vores den første kunne jeg først teste positiv ved 7 + nogle dage. Havde testet negativ flere gange. 

Så måske er der håb? 

Anmeld

16. juli 2013

camilla10

Maja84 skriver:

Tak
Havde du nogle symptomer da du fik lavet blodprøven

Mener du graviditetssymptomer inden prøven? Jeg mindes ikke, om det var netop den gang, men jeg blev i alt insemineret 6 gange og lærte efterhånden, at jeg ikke kunne stole på symptomerne, der blev påvirket af hormoner. Jeg havde flere gange symptomer som forstærket lugtesans og let ømme bryster uden at være gravid. Omvendt da jeg blev gravid, mærkede jeg ingenting, hvilket var mærkeligt for mig, da jeg ved første graviditet havde mange symptomer. Håber det besvarer dit spørgsmål, ellers spørg bare igen.

Anmeld

16. juli 2013

Kløver

camilla10 skriver:

Mener du graviditetssymptomer inden prøven? Jeg mindes ikke, om det var netop den gang, men jeg blev i alt insemineret 6 gange og lærte efterhånden, at jeg ikke kunne stole på symptomerne, der blev påvirket af hormoner. Jeg havde flere gange symptomer som forstærket lugtesans og let ømme bryster uden at være gravid. Omvendt da jeg blev gravid, mærkede jeg ingenting, hvilket var mærkeligt for mig, da jeg ved første graviditet havde mange symptomer. Håber det besvarer dit spørgsmål, ellers spørg bare igen.

Tak for di n hjælp, håber lægen går med på en blodprøve, ved du hvor hurtigt man får svar

Anmeld

16. juli 2013

Kløver

Moma skriver:

Førhen havde jeg en lang cyklus- 35 dage - nogle måneder længere. Ved vores den første kunne jeg først teste positiv ved 7 + nogle dage. Havde testet negativ flere gange. 

Så måske er der håb? 

Tak jeg håber,skulle være 5+0 hvis jeg er gravid, i følge inseminationsdagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.