Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja84 skriver: Det er flere dage siden og den var negativ, og valmens er også negativ, synes dog jeg kunne ane lidt på den i dag, men kan også være en skyggestreg Ved faktisk ikke hvorfor de ikke bruger blodprøver ved vores gynækolog og skal lægen tage kan der gå over 1 uge inden svaret kommer. Hun sagde der godt kunne gå en uge endnu før testen kunne give udslag da jeg ifølge min "normale" cyklus da ville forvente menstruation selvom det er 4 uger efter inseminationen så følger kroppen i nogle tilfælde ens normale cyklus når der produceres og udskilles hcg, ifølge gynækolog/klinikken
Det er flere dage siden og den var negativ, og valmens er også negativ, synes dog jeg kunne ane lidt på den i dag, men kan også være en skyggestreg Ved faktisk ikke hvorfor de ikke bruger blodprøver ved vores gynækolog og skal lægen tage kan der gå over 1 uge inden svaret kommer. Hun sagde der godt kunne gå en uge endnu før testen kunne give udslag da jeg ifølge min "normale" cyklus da ville forvente menstruation selvom det er 4 uger efter inseminationen så følger kroppen i nogle tilfælde ens normale cyklus når der produceres og udskilles hcg, ifølge gynækolog/klinikken
Tag til egen læge og få en taget..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Tag til egen læge og få en taget..
Maja84 skriver: Prøver ellers har jeg plan B og det er at få en ts på lørdag hvis mens stadig er udeblevet Hvordan går det dig og bøllerne, og har i været til jeres 3dscanning
Prøver ellers har jeg plan B og det er at få en ts på lørdag hvis mens stadig er udeblevet Hvordan går det dig og bøllerne, og har i været til jeres 3dscanning
Søde.. De kan først se noget når HCG i blodet er over 1000..
ønskebarn74 skriver: Søde.. De kan først se noget når HCG i blodet er over 1000..
Maja84 skriver: Men hvis hcg er 1000 eller derover i blodet ville man så ikke kunne se det på en urinstick. Ved du om det overhovedet vil kunne ses hvis man er langsom til at danne hcg, altså om det både er i blod og urin eller kun udskillelsen i urinen
Men hvis hcg er 1000 eller derover i blodet ville man så ikke kunne se det på en urinstick. Ved du om det overhovedet vil kunne ses hvis man er langsom til at danne hcg, altså om det både er i blod og urin eller kun udskillelsen i urinen
Der er nogen der ikke udskiller så meget i urinen..
ønskebarn74 skriver: Der er nogen der ikke udskiller så meget i urinen..
Maja84 skriver: Tak for di n hjælp, håber lægen går med på en blodprøve, ved du hvor hurtigt man får svar
Tak for di n hjælp, håber lægen går med på en blodprøve, ved du hvor hurtigt man får svar
De husker jeg ikke. Måske en dag eller 2?
camilla10 skriver: De husker jeg ikke. Måske en dag eller 2?
Maja84 skriver: Tak, fået tid i morgen kvart i 1 så håber at få svar inden weekenden
Tak, fået tid i morgen kvart i 1 så håber at få svar inden weekenden
Held og lykke med det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128