VNB skriver:
åh hvor må det ha´været skrækkelig hårdt for ham den lille dreng og hans forældre...
det er godt nok et langt forløb de har haft!
Håber virkelig ikke vi skal være indlagt i så lang tid.. især tænker jeg også på at det jo bliver hårdt at være væk fra vores ældste søn (som vil være 3 år til den tid)
men, vi kan jo ikke spå om fremtiden, så vi må tage operationen og indlæggelsen som den kommer, og så håbe på det bedste. Indtil da har vi aftalt at han bare skal FYLDES op med så meget kærlighed og tryghed som vi overhovedt kan give ham
Vi mærker jo heldigvis slet ikke til hjertefejlen i hverdagen- han er fuldstændig ligesom alle andre børn på 6 mdr 
det var godt nok heldigt at din datters mislyd blev opdaget tilfældigt! Ellers er det da helt skidt at tænke på hvad der så var sket?
Valdemars blev jo også kun opdaget fordi vores læge synes hun hørte lidt mislyd ved hjertet til 5 ugers undersøgelsen, hun mente dog ikke det var noget slemt men sendte os alligevel til børneafdelingen, og derfra gik det stærkt...
jeg er faktisk medlem af den der side på FB. Har bare ikke lige være så meget derinde og kigge endnu... men synes det er rart at der findes en side hvor man kan snakke med forældre i samme båd!

Man kan heller ikke gøre så meget andet end at elske sine børn og fylde dem med kærlighed og når tiden for operation kommer, så må i stole og håbe på at alt går efter planen.
Alberte har heller aldrig været det "typiske" hjertebarn dvs. ingen blå læber, åndenød osv, men hun har aldrig taget på efter normalen. Det tænkte vi dog ikke så meget over fordi hun kun vejet 2810 g fra fødslen og altid har ligget i den lave vægtskala, men dog indenfor normalen. Men det var lidt mærkeligt at da hun kom på Skejby og de så hende første gang at lægerne så sagde " ja, hun ligner jo et typsik VSD barn" - ansigterne ser åbenbart ud på en bestemt måde. Sp og egen læge var ret kede af at de ikke havde set det der var så "åbenlyst", men igen, så ser de jo ikke tilfælde af hjertebørn hver eneste dag som de gør nede på Skejby.
Kan godt forstå hvis i synes det er bliver hårdt at være væk fra jeres anden søn, heldigvis er han så lille at han ikke vil huske det, men selvfølgelig vil han savne sin mor og far. Det er "bare" noget i skal over og så fortsætte med at have en god og dejlig hverdag som familie.
for at alt går som det skal og giv endelig en update når i engang har været det igennem - det skal nok gå rigtig fint 
Jeg er også inde på FB siden og har lige sendt et billede af Alberte til den plakat de ønsker at lave med hjertebørn. Jeg har generelt ikke skrevet særlig meget derinde, men det er meget rart at kunne følge med på sidelinien når man ønsker det.