nu "springer jeg ud" (tude indlæg...)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2013

VNB

jlp90 skriver:

Han skal nok klarer den. Alt bliver godt, men forstår godt at det er uendeligt skræmmende at tænke på sit lille barn der skal i gennem så meget på en gang. Vi krydser fingre for ham.

mange tak... 

ja det er så trist at tænke på hvad han skal igennem... men vi tror selvfølgelig også på at han nok skal klare den! det blir dog den allerværste tid i hele mit liv når vi siger farvel til ham på operatioensbordet! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2013

VNB

VIPpigen skriver:

For pokker søde.

selvom man er nok så stærk, har en nok så fantastisk familie, så har man også helt utrolig fantastiske børn, som vi som mødre ALTID vil beskytte, og gøre det bedste for. Det her er en opgave som du ikke kan klare, der skal læger til, og du skal for en stund ligge dit barns liv i deres hænder. Jeg ville bryde sammen hvis det var mig, så det er helt iorden at have det sådan. 

Du har nogen fantastiske drenge, og Valdemar tror jeg på nok skal klare den. Det bliver en kamp, og jeg tror det bliver hårdt, men jeg tror også på i nok skal klare den.

Skriv endelig hvis du har brug for det, jeg vil gerne "lytte"/læse, hvis du har brug for en at læsse af på

tak søde! 

jeg er SÅ dårlig til at bede om "hjælp..." og skrive...  

men jeg vil huske at du er der! 

Anmeld

13. juli 2013

VNB

TrineMine86 skriver:

åhh Vinni, jeg tænker på jer 

tak søde! Du er jo en af dem der kan følge med på FB, og heldigvis se hvor frisk og dejlig er han er lige nu  

Anmeld

13. juli 2013

VNB

Muhmi skriver:

Jeg er blot et telefonopkald væk søde! Får snart kørekort og bil og så kommer jeg til kaffe og så kan vi få snakket og raset ud hvis du har behov for det! 

Nøj hvor er han en lækker bidsken Og hvor er du smuk, som altid! 

1000 tak søde!  

tror ikke at en kaffe date, vil være verdens dårligste idé! 

jeg ville elske at snakke lidt... 

Anmeld

13. juli 2013

VNB

esioul skriver:

Kom endelig ud med det

Ønsker din super lækre lille dreng det allerbedste.

Og tanker til dig

mange tak! 

Anmeld

14. juli 2013

Kløver

Han ser id til at være en glad dreng og sund så han skal nok klare det godt, og kom endelig med tudeindlæg og få det ud, er da kun forståeligt du er bange og bekymret

Håber alt det bedste for din lille charmetrold

Anmeld

14. juli 2013

Fenja09

VNB skriver:

jeg har jo egentligt offentligt gjort det for lang tid siden.. 

men siden da har jeg tiet det ihjel... !

for jer der ikke ved hvad jeg snakker om: Vores lille Valdemar fik ved sin 5 ugers undersøgelse konstateret en medfødt hjertefejl...  han er tvunget til en åben hjerteoperation, den skal ske når han er mellem 9-12 mdr gammel... Han fyldte 6 mdr sidste ude... så nu går det jo kun én vej... 

det eneste positive i det her er, at man kan have hjertefejlen i 4 grader, Valdemar har den i grad 1... så han er "heldig" i uheld.. men han kommer aldrig udenom operationen. 

jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg skriver det her herinde... jeg har en utrolig støttende mand og familie! Jeg har sgu nok bare brug for at komme UD med det!!!

Jeg er normal en meget stærk person, og jeg synes selv at jeg tackler det her rigtig fint - men i aften SKRIGER jeg indvendigt!!!!!!!!!!!!

må nok hellere smutte igen... orker jo alligevel ikke at svare på alle de svar som nu snart tikker ind... så er det sagt - jeg er i det mindste ærlig...

FUCK hvor er det bare hårdt at vide at vores lille drengs hjerte snart skal stoppes, opereres, han skal ligge på intensiv og respirator i ukendt tid, og han skal "genoptrænes" i 2-3 mdr efter... indtil han får det godt igen! 

.....(den anden alternativ mulighed tør jeg ikke engang nævne her.... 

over an out...  

Jeg forstår dig så udmærket - har selv været det igennem med min datter, dog var hun kun 3 måneder da hun blev opereret. Det er godt du har en mand og familie der støtter dig, det har man brug for. Det er super hårdt, alt andet ville være løgn at sige - men er sikker på at det hele nok skal gå rigtig fint. Børn er endnu sejere end vi voksne

/Fenja

Anmeld

14. juli 2013

VNB

Maja84 skriver:

Han ser id til at være en glad dreng og sund så han skal nok klare det godt, og kom endelig med tudeindlæg og få det ud, er da kun forståeligt du er bange og bekymret

Håber alt det bedste for din lille charmetrold

ja, jeg havde sgu lige brug for at få det ud! 

og mange tak! 

Anmeld

14. juli 2013

VNB

Fenja09 skriver:

Jeg forstår dig så udmærket - har selv været det igennem med min datter, dog var hun kun 3 måneder da hun blev opereret. Det er godt du har en mand og familie der støtter dig, det har man brug for. Det er super hårdt, alt andet ville være løgn at sige - men er sikker på at det hele nok skal gå rigtig fint. Børn er endnu sejere end vi voksne

/Fenja

ej, hvor jeg (undskyld mig) glad for at høre fra en som har været igennem det samme! 

og ja jeg tror virkelig også på er børnene er sejere end os! Valdemar tager alle undersøgelserne så godt.

hvordan har jeres pige det idag? 

skriv evt en pb, hvis du har lyst? 

Anmeld

14. juli 2013

Muhmi

VNB skriver:

1000 tak søde!  

tror ikke at en kaffe date, vil være verdens dårligste idé! 

jeg ville elske at snakke lidt... 

Du siger bare til, så tager jeg manden og ungerne med, så kan vores mænd passe ungerne mens vi tager på et lille café besøg eller går op i gågaden og får os en is... Et eller andet... Og så går vi tilbage og hygger med ungerne og får snakket lidt mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.