nu "springer jeg ud" (tude indlæg...)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2013

L&V

VNB skriver:

tjo, jeg har jo på fornemmeren at jeg kan snakke med dig om lidt af hvert  

og han er jo født til succes med det smukke navn!  ( og så er det ikke engang løgn! vores viktor er så meget mere end jeg nogensinde havde troet om en 2 årig!) 

Det ka du i hvert fald os.. Nu var jeg jo os brokket over al det med Laura og hendes spisen sidst så er det jo kun rimeligt man os ligger øre til

De er så seje de knægte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2013

VNB

Månsson skriver:

Det ka du i hvert fald os.. Nu var jeg jo os brokket over al det med Laura og hendes spisen sidst så er det jo kun rimeligt man os ligger øre til

De er så seje de knægte

.. og med Viktor mente jeg jo din nye lille søn  

men ja, du har altid været god at snakke med! og åben om dine problemer, så vi må finde en dag og snakke + hygge! 

Anmeld

14. juli 2013

L&V

VNB skriver:

.. og med Viktor mente jeg jo din nye lille søn  

men ja, du har altid været god at snakke med! og åben om dine problemer, så vi må finde en dag og snakke + hygge! 

Han er bare en værre sove tryne måske vi snart får lov at se hans øjne men han øver sig nok bare i at være sej så han ka leve op til navnet

Det må vi bare.. Ska lige holde en masse fri med manden og Laura så er jeg klar

Anmeld

14. juli 2013

VNB

Ja, så er det vist en lidt mere kompliceret hjertefejl end den Alberte havde - hun er født med VSD og lige den fejl er den første hjertefejl de startede med at operere på for 50 år siden, så det har de rimelig styr på. Men generelt er de super dygtige dernede. De fortalte os, at selve operationen ikke var det "farlige", men dagene på intensiv.

Uanset hvad, så er det de længste timer i ens liv og uanset hvor mange gange lægerne har opereret, så har vi forældre jo ikke prøvet at ligge vores barn på briksen før, så man er nervøs. Alt andet ville også være unaturligt.

Jeg ved ikke lige hvad du mener med åben operation? Men vores datter er opereret i brystet, hvor de brækkede ribben osv for at komme til. Så Alberte har aldrig rullet rundt og ligget på maven som er normalt for de fleste babyer.

Alberte lå 3 dage på intensiv - lige da hun kom fra operation (ca 20 min efter) stod der lige pludselig et hav af læger og hun måtte ned igen og åbnes ( det var nok det værste), men ellers så undgik hun alle de komplikationer som man frygter efter operation. 3 dage på intensiv og 4 dage på børneafd. så var vi hjemme igen

Du er altid meget velkommen til at skrive til mig herinde, hvis du har lyst til at dele nogle tanker eller bare er nysgerrig

ja den er lidt kompliceret, men det er trods alt én de støder på forholdvis "tit". 

Valdemar har VSD + mere... hans ene hul har dog tilsynladende lukket sig selv, så nu er det "kun" ét stort hul tilbage + bagom liggende aorta bue + forsnævrede klapper ved lungene vene´en... 

jeg håber virkelig inderligt at vi får et forløb ligesom jeres!

lå i på Skejby? 

og ja, med åben operation mener lægerne at hans ribben bliver klippet op og de så får fuld adgang til hjertet udefra  

så de har forberedt os på at han bliver sat noget tilbage i sin udvikling.. han triller jo allerede rundt, og er ved at ligge an til at kravle. Men det vil jo så nok blive sat i stå i ca 4 mdr efter.. 

det er også bare pyt-skidt! det ENESTE der betyder noget er at han overlever og kommer sig! Udviklingen og alt det andet skal vi sgu nok få styr på før eller siden! 

Anmeld

14. juli 2013

VNB

Månsson skriver:

Han er bare en værre sove tryne måske vi snart får lov at se hans øjne men han øver sig nok bare i at være sej så han ka leve op til navnet

Det må vi bare.. Ska lige holde en masse fri med manden og Laura så er jeg klar

viktor sov også som en drøm! så glæd i jer bare over det  

søde, ingen jag - nyd i nu jeres lille familie på 4 inden i skal i "besøgs-ræs"  

jeg har jo barsel indtil 1 nov  

Anmeld

14. juli 2013

Miss BananaHammock

Lækker lækker lille mand!!! Sender masser af krammee

Anmeld

14. juli 2013

M (:

VNB skriver:

jeg har jo egentligt offentligt gjort det for lang tid siden.. 

men siden da har jeg tiet det ihjel... !

for jer der ikke ved hvad jeg snakker om: Vores lille Valdemar fik ved sin 5 ugers undersøgelse konstateret en medfødt hjertefejl...  han er tvunget til en åben hjerteoperation, den skal ske når han er mellem 9-12 mdr gammel... Han fyldte 6 mdr sidste ude... så nu går det jo kun én vej... 

det eneste positive i det her er, at man kan have hjertefejlen i 4 grader, Valdemar har den i grad 1... så han er "heldig" i uheld.. men han kommer aldrig udenom operationen. 

jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg skriver det her herinde... jeg har en utrolig støttende mand og familie! Jeg har sgu nok bare brug for at komme UD med det!!!

Jeg er normal en meget stærk person, og jeg synes selv at jeg tackler det her rigtig fint - men i aften SKRIGER jeg indvendigt!!!!!!!!!!!!

må nok hellere smutte igen... orker jo alligevel ikke at svare på alle de svar som nu snart tikker ind... så er det sagt - jeg er i det mindste ærlig...

FUCK hvor er det bare hårdt at vide at vores lille drengs hjerte snart skal stoppes, opereres, han skal ligge på intensiv og respirator i ukendt tid, og han skal "genoptrænes" i 2-3 mdr efter... indtil han får det godt igen! 

.....(den anden alternativ mulighed tør jeg ikke engang nævne her.... 

over an out...  

Mange tanker og kram - du ved, hvor jeg er, hvis du får brug for at snakke. 

Anmeld

14. juli 2013

2721

14. juli 2013

L&V

VNB skriver:

viktor sov også som en drøm! så glæd i jer bare over det  

søde, ingen jag - nyd i nu jeres lille familie på 4 inden i skal i "besøgs-ræs"  

jeg har jo barsel indtil 1 nov  

Fik jeg hvis sagt for tidligt.. Der sku lige ordentlig gang i mors mælk så vi ammede hele natten

Åh jamen vi har frabedt os al besøg den første uge 14dage for at det bare er os 4 der ska ku finde ud af det og få ro på så det er lækkert..

Det er jo det du har.. Vi ka nå det mange gange

Anmeld

14. juli 2013

Moma

Stort krammer herfra! Livet er ikke altid retfærdig - men det skal nok gå godt! Fordi det skal. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.