Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:
Men så har i måske prioriteret dyrere bil og bolig end os, eller også bor i måske i en lidt dyrere landsdel
Vi har hus til omkring 1 mil, to biler og får samlet set 31000 udbetalt. Men vi hår råd til at rejse, til bøffer og pizza hver uge, masser af lækkert tøj, bifture, ud at spise osv.
Så synes vi ligger godt i svinget på den sociale skala selv om vores indtægter lønmæssigt (trods to fuldtidsstillinger) ligger lavt. Staten betragter os jo nærmest som lavtlønnede selv om selv synes vi har et skønt liv med alt vi behøver.
Men jeg tænker måske også mere på dem på SU, på KH osv der virkeligt ikke har meget at rutte med. Hvor det lykkes for nogle rigtigt godt, men går heeeeeelt galt for andre.
Og ang det med mobiler nogle har svaret på, så er det jo ikke jer der HAR råd jeg sukker over, men dem der ikke har mens stadig synes den smartestes og dyreste er et must. Det er den jeg står af på.
Mine forældre kautionerede for nogle venner for mange år siden. De levede et skønt liv med luksus, deres datter havde egen hest, fine biler osv. Men betalte ikke deres regninger. Så kautionerede mine forældre for 200.000 ...de betalte første afdrag og gad ikke betale resten, så i mange år sad mine forældre lidt trængt i det fordi de havde hjulpet venner der levede over evne. Måske også der min holdning til den slags er lidt grov
hehe herhjemme er indtægterne en KH og mig på særlig uddannelsesydelse som er lidt mindre end KH 
Vi har en bil men den er bestemt ikke dyr... den er 7 år og vi købte den for 7 år siden 
Som sagt kan sagtens følge dig i det du skriver 
Ville aldrig selv tage dyre quicklån, læser folk slet ikke hvor stor % der er på det? Der er jo oven i købet krav om at der SKAL stå et eksempel til oplysning så man kan se hvad det er man går ind til.Ved ikke om dit svar var 100% møntet på mig eller om der også var lidt generelt svar i det
Vi får ingen særlige ekstra ydelser af nogen art eller julehjælp eller lignende for vi prioterer vores søns velvære først og derfor sørger vi for at der er til at han kan få de ting han har brug for først og dernæst kan vi "lege" med resten... Vi kunne godt få julehjælp og andre ting men takkede nej da vi mente der var andre familier der nok havde mere brug for det end os 
Anmeld