Min søn kan ikke lide mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2013

Kløver

Selvfølgelig hader han dig ikke det er meget normalt at børn har en favorit uden det betyder noget, og det kan sagtens variere og skifte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2013

MorDk

Din dreng hader dig ikke!! Men tro mig jeg ved hvilke følelser du har indeni. Jeg har været igennem det samme!

Min søn var 2 år da han blev storebror. Det tog hårdt på ham, men efter 4 mdr. havde han glemt han havde været alene. Han blev i den første lange periode meget knyttet til sin far (hvilket jo er MEGET positivt) da jeg ammede meget og var meget på lillesøster. Trods at farmand tog lillsøster med mellemrum så var far bare sjovest og bedst. Og sådan er det stadig. Det er dog begyndt at vende lidt igen nu hvor lillesøster er blevet ældre. Jeg havde det rigtig svært med det og blev virkelig ked af det, når jeg følte at min søn valgte mig fra. Men det er jo meget normalt. Også i forhold til deres alder. De begynder at blive mere "selvstændige" Selvom det er svært, så prøv at se det positive i det. Det er super hårdt med 2 små børn. Men lov mig at du sørger for at lave noget ALENE med din søn. Det har han brug for og det samme har du.

Stort  Kram herfra!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.