Min søn kan ikke lide mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.485 visninger
21 svar
12 synes godt om
13. juli 2013

Anonym trådstarter

Hver gang han skal trøstes er det kun hans far der dur.

Han "sladre" om mig til hans far.

Nogle gange virker det hele bare som om han hader mig! Jeg er kun god nok hvis han far siger at han skal give mig et kys eller ligende...

Han har altid været meget mere glad for hans far end mig...

Andre der har det sådan med deres 2 årige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2013

Lilje82

Anonym skriver:

Nogle gange virker det hele bare som om han hader mig! Jeg er kun god nok hvis han far siger at han skal give mig et kys eller ligende...

Tror bestemt ikke, at han hader dig.

Hvordan ser jeres hverdag ud? Hvem er mest sammen med ham der, hvem henter henter og bringer ham, hvem giver ham morgenmad og tøj på osv.?

her er det omvendt, at min søn nægter nærvær med sin far 6 ud af 7 dage.

Anmeld

13. juli 2013

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Er helt sikker på at alle børn har de perioder - min er 5 og spørg ofte "mor, er det okay jeg elsker far mere end jeg elsker dig" og ja det er helt okay)) Er sikker på han elsker os lige højt - far er bare sjovere men hvis man føler han elsker sin far mere så er det helt okay med mig

Anmeld

13. juli 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Mange fædre oplever det samme - hvor det kun er mor, der duer. Han kan godt lide dig!! - han reflekterer ikke over sine handlinger og tænker slet ikke på, at han sårer dig, men af en eller anden grund er far mere spændende. Det kan ændre sig igen. 

Laver du ikke noget med ham alene - tager på ture med ham, leger med ham osv. - så han kan få øje på, at du også er sjov og sød? 

Anmeld

13. juli 2013

B&J

ved du hvad jeg tror 100% det vender en dag sådan er det også her hjemme.

du kan tro jeg får også ind i mellem mig elsker kun far også andre dage er det lige omvendt men nu er han også 3½

og mor er dum

og det svinger meget med hvem der kan bruges hvis han er ked af det, her hjemme er det lige så meget far som mor men ind i mellem i perioder er det kun far eller kun mor.. og det kan godt tage et stykke tid med de perioder..

dit barn elsker dig meget højt... det må du ikke tvivle på

Anmeld

13. juli 2013

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Mange fædre oplever det samme - hvor det kun er mor, der duer. Han kan godt lide dig!! - han reflekterer ikke over sine handlinger og tænker slet ikke på, at han sårer dig, men af en eller anden grund er far mere spændende. Det kan ændre sig igen. 

Laver du ikke noget med ham alene - tager på ture med ham, leger med ham osv. - så han kan få øje på, at du også er sjov og sød? 

Ikke rigtig mere... Før vi fik en lille mere var min søn og jeg bedste legevenner og havde det virkelig sjovt sammen. Men nu hvor han er blevet storebror og jeg ammer, så kan han bare slet ikke lide mig mere Slår mig og trodser mig hele tiden...

Tror han savner mig at lege med og jeg savner også bare ham rigtig meget, han var min allerbedste legekammerat for et år siden, men nu her hader han mig bare

Anmeld

13. juli 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ved du hvad jeg tror 100% det vender en dag sådan er det også her hjemme.

du kan tro jeg får også ind i mellem mig elsker kun far også andre dage er det lige omvendt men nu er han også 3½

og mor er dum

og det svinger meget med hvem der kan bruges hvis han er ked af det, her hjemme er det lige så meget far som mor men ind i mellem i perioder er det kun far eller kun mor.. og det kan godt tage et stykke tid med de perioder..

dit barn elsker dig meget højt... det må du ikke tvivle på

Det føles bare ikke sådan

Anmeld

13. juli 2013

Anonym trådstarter

PernilleogLouis skriver:

Er helt sikker på at alle børn har de perioder - min er 5 og spørg ofte "mor, er det okay jeg elsker far mere end jeg elsker dig" og ja det er helt okay)) Er sikker på han elsker os lige højt - far er bare sjovere men hvis man føler han elsker sin far mere så er det helt okay med mig

Han må da også meget gerne elske hans far mere end mig... Men det sårer bare mit moderhjerte at han allerede ikke kan lide mig, jeg havde regnet med det først var i teenagealderen

Anmeld

13. juli 2013

Anonym trådstarter

Lilje82 skriver:

Tror bestemt ikke, at han hader dig.

Hvordan ser jeres hverdag ud? Hvem er mest sammen med ham der, hvem henter henter og bringer ham, hvem giver ham morgenmad og tøj på osv.?

her er det omvendt, at min søn nægter nærvær med sin far 6 ud af 7 dage.

Far henter og bringer, far står op med ham om morgenen og giver ham tøj på og morgenmad. Far bader ham og putter ham...

Ja, jeg gør faktisk ingenting med ham mere, fordi vi har fået en baby mere.. Før var det mig der hentede, stod op med ham om morgenen, puttede ham hver anden dag osv.

Men jo mere gravid jeg blev, jo mindre kunne jeg gøre fordi jeg fik ondt alle steder og så er han ligeså stille bare begyndt at skubbe sig helt væk fra mig 

Anmeld

13. juli 2013

B&J

Anonym skriver:

Det føles bare ikke sådan

nej det ved jeg godt men tror helt sikkert det er en del af deres natur for daniel har også gjord det i over 4uger her hvor han næsten ikke ville mig tro mig det er da vildt hårdt fordi vi elsker da dem så meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.