Anonym skriver:
Ikke rigtig mere... Før vi fik en lille mere var min søn og jeg bedste legevenner og havde det virkelig sjovt sammen. Men nu hvor han er blevet storebror og jeg ammer, så kan han bare slet ikke lide mig mere
Slår mig og trodser mig hele tiden... 
Tror han savner mig at lege med og jeg savner også bare ham rigtig meget, han var min allerbedste legekammerat for et år siden, men nu her hader han mig bare 
Tro mig han hader dig IKKE!
Han er stadig lille og skal også lige finde ud af hvorfor der pludselig er en som har overtaget opmærksomheden fra mor.
Vi fik selv en lille en for godt 2 mdr siden og har i forvejen en på 2½ år. Så jeg er helt med på hvad du pt går igennem 
Men tro mig, det ændrer sig, og lige for tiden er det farmand som er den sjoveste og som har allermest tid til sjov og ballade. Min mand og jeg snakker tit om det, da jeg har behov for det, men også fordi man er bange for at gå glip af noget. Men det bliver ikke ved med at være sådan. Lillesøster eller lillebror bliver jo heldigvis kun størrer og pludselig en dag er de jo sjove at leget med, og så kan man indvoldverer sig noget mere i den stores leg 
Rigtig god sommer og jeg håber det hjalp lidt på humøret?
Anmeld