lollandpigen skriver:
Er virkelig ved at blive i tvilv om det er mig der er for streng.....??
min dreng på 11 vil rigtigt gerne have sin profil på FB.... Alle andre har.... Jeg er den eneste..... Jeg kan sagtens styre det..... Osv Osv....
Jeg har sagt at det får han ikke fordi der er en regl om at man skal være 13 år og regler er til for at man overholder dem.... da der er en grund til de regler er blevet lavet......
Hvordan har andre det med at folk bare opretter og skriver et andet årstal end det rigtigt for at børnene så er fyldt de 13 år som er lovkravet??
Mange af min drengs klassekammerater har en profil men min mening er stadig at reglen skal overholdes med de 13 år....
Kom gerne med jeres mening..... Og har jeres børn under 13 år en Faceook profil??
Min niecer har en, de er under 13.
det er kun for at spille spil og sådan noget.
ja, men man kan jo blokere, så de kun kan se vennerne, familien, så de ikke blive bombaderet med alt muligt.. (jeg er ikke på fb, så jeg ved ikke hvordan det er)
der er en dreng på 11 der har en blog, den blev fjernet, så nu står den i farens navn(og det ved fb jo godt) og den kører stadigvæk.
jeg synes ikke det er så slemt, så længe at man holder styr på det og man sætter nogle grænser.
Anmeld