Gamle nøgen billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2013

Mom

Profilbillede for Mom
twinny skriver:

God ide.  

Hej,

Jeg kan sagtens sætte mig ind i, at det er virkelig ubehageligt at finde en usb med sådan nogle billeder, men jeg kan ikke forstå hvad der skete med konceptet af, at tale sammen?

Hvis jeg skulle vende billedet om et øjeblik, og lade som om jeg havde et billede eller flere, eller gamle kærstebreve et sted hvor jeg aldrig kigger, alene fordi billederne eller brevene var en del af min fortid, og min kæreste fandt dem, og blev så tosset at han enten ville smadre mine minder, udstille dem, eller hvad værrer er, stikke af med vores fælles barn i 24 timer uden at fortælle mig hvor de var, ja så ville jeg mildest talt blive tosset, og vreden ville øjeblikkeligt vende fra fundet af et par billeder, til et stort spørgsmål om vi overhovedet skulle være sammen...

At tage et fælles barn væk i 24 timer uden besked er i min verden et direkte skridt mod forholdets ende, og ganske simpelt utilgiveligt!

Snak dog med manden, det er da det man gør i et ellers sundt forhold!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2013

FruK

aarhusmor skriver:

Det er jo en del af hans minder og jeg tænker at han har gemt dem af den årsag. Jeg har også gamle billeder af ekkærester og gamle flirt breve, som jeg gemmer. Og måske er der et par nøgenbilleder imellem. Jeg kigger aldrig på dem, men tænker at når jeg bliver gammel og sidder alene, så vi jeg da gerne mindes den tid.

Jeg ville derimod reagere kraftigt, hvis der var tale om nye bekendtskaber.

Problemet er jo bare at han har lovet at slette dem, hvilket han ikke har gjort - det er et tillidsbrud. Hvis han ikke ville af med dem, skulle han have sagt det første gang i stedet for at lyve og gemme dem er andet sted. 

Anmeld

13. juli 2013

twinny

Mom skriver:

Hej,

Jeg kan sagtens sætte mig ind i, at det er virkelig ubehageligt at finde en usb med sådan nogle billeder, men jeg kan ikke forstå hvad der skete med konceptet af, at tale sammen?

Hvis jeg skulle vende billedet om et øjeblik, og lade som om jeg havde et billede eller flere, eller gamle kærstebreve et sted hvor jeg aldrig kigger, alene fordi billederne eller brevene var en del af min fortid, og min kæreste fandt dem, og blev så tosset at han enten ville smadre mine minder, udstille dem, eller hvad værrer er, stikke af med vores fælles barn i 24 timer uden at fortælle mig hvor de var, ja så ville jeg mildest talt blive tosset, og vreden ville øjeblikkeligt vende fra fundet af et par billeder, til et stort spørgsmål om vi overhovedet skulle være sammen...

At tage et fælles barn væk i 24 timer uden besked er i min verden et direkte skridt mod forholdets ende, og ganske simpelt utilgiveligt!

Jamen det gjorde hun jo dengang. Men alligevel glemte han billederne. 

Jeg var blevet rasende og jeg havde sku nok hængt dem op også skredet. Og han kunne blive lige så tosset han havde lyst. Men det er ham der har dummet sig. 

Men det er jo forskelligt hvordan folk reagerer. 

Anmeld

13. juli 2013

FruK

Jeg ville være rigtig, rigtig skuffet over, at han havde løjet for mig.

Men jeg ville nok lige tænke tilbage på, hvor I var i jeres forhold, da det skete. Kan han have glemt alt om det og aldrig kigget på dem siden? Hvis han var kommet i tanker om det, eller du havde opdaget det senere, ville han måske have slettet dem?

Under alle omstændigheder ville jeg hverken smadre noget eller tage hans barn med væk fra ham - men snakke med ham om hvorfor.

Anmeld

13. juli 2013

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Hej,

Nu har jeg for det første ikke så mange andre steder at tage hen, end hjem til mine forældre. Så han ved, at når jeg ikke er hjemme, så er jeg enten hos hans forældre, eller taget på weekend hos mine egne forældre.
Han arbejder RIGTIG meget, så at jeg impulsivt tager ned til mine forældre, som i øvrigt bor to timer væk-derfor altid weekend ophold, ja så nyder han altså at kunne gøre som han vil, uden at skulle tænke på barn og kæreste. Så spiser han aftensmad kl 20 foran tv'et, ligger og fylder i hele sengen om natten, nyder stilheden osv.

Han ved, at hos mine forældre, finder jeg mit pusterum.

Vi taler skam sammen, men jeg har altid svært ved at få tingene sagt.
Der kan gå uger inden jeg egentlig får sagt det jeg vil. Og det er ikke blevet bedre efter vi har fået barn, da jeg kun vil snakke voksensnak/problemer, når den lille er lagt i seng eller ikke er her.
Jeg er i gang med at ændre min adfærd fra mit tidligere forhold, hvor jeg altid blev fuldstændig hysterisk eller rigtig ked. Og er jeg vildt tosset gider min nuværende kæreste ikke at snakke, da han jo selvfølgelig synes man skal snakke stille og roligt om tingene.

Så jeg PRØVER altså så godt JEG nu engang kan.

Anmeld

13. juli 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Nu har jeg for det første ikke så mange andre steder at tage hen, end hjem til mine forældre. Så han ved, at når jeg ikke er hjemme, så er jeg enten hos hans forældre, eller taget på weekend hos mine egne forældre.
Han arbejder RIGTIG meget, så at jeg impulsivt tager ned til mine forældre, som i øvrigt bor to timer væk-derfor altid weekend ophold, ja så nyder han altså at kunne gøre som han vil, uden at skulle tænke på barn og kæreste. Så spiser han aftensmad kl 20 foran tv'et, ligger og fylder i hele sengen om natten, nyder stilheden osv.

Han ved, at hos mine forældre, finder jeg mit pusterum.

Vi taler skam sammen, men jeg har altid svært ved at få tingene sagt.
Der kan gå uger inden jeg egentlig får sagt det jeg vil. Og det er ikke blevet bedre efter vi har fået barn, da jeg kun vil snakke voksensnak/problemer, når den lille er lagt i seng eller ikke er her.
Jeg er i gang med at ændre min adfærd fra mit tidligere forhold, hvor jeg altid blev fuldstændig hysterisk eller rigtig ked. Og er jeg vildt tosset gider min nuværende kæreste ikke at snakke, da han jo selvfølgelig synes man skal snakke stille og roligt om tingene.

Så jeg PRØVER altså så godt JEG nu engang kan.

Måske din fremgangsmåde så skal være at lade ham vide, at du og barnet taher til din forældre i weekenden fordi du har brug for et pusterum, da du har fundet hans usb?

Så har du dit på det rene, og er ikke bare "stukket af".

Anmeld

13. juli 2013

PernilleogLouis

Mom skriver:

Måske din fremgangsmåde så skal være at lade ham vide, at du og barnet taher til din forældre i weekenden fordi du har brug for et pusterum, da du har fundet hans usb?

Jeg tænker også hvis der ikke blir fortalt hvorfor du er taget afsted hvad skulle det så hjælpe?? Så nyder han jo bare sin weeknd og aner ikke at du er sur/skuffet/ked

Anmeld

13. juli 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Har faktisk planlagt at vores barn og jeg, næste fredag, tager ned og overnatter hos mine forældre.
Planen var at jeg ikke ville sige noget til ham, sådan at det måske kunne blive en lille reminder om, at jeg faktisk godt kan smutte hvis han ikke opføre sig ordentligt.
Måske jeg lige skulle dekorere lejligheden inden jeg kører?

Ej nej nej nej ikke alt det der dramaqueen!
Med mindre du altså vil skride fra ham forever.

Lig nu bare det USB frem og lad som ingen ting, lad være med at "flygte" eller råbe og blive sur. igen.... det VIL blive dig der overreagere i hans øjne og er en sur kælling, og så bliver problemet LANGT værre fordi han vil bede dig om at hidse dig ned og hele problemet med USB stikket og de billeder vil blive negliceret fordi bølgerne vil gå for højt.

Vær nu den voksne! drop alt det drama med at dekorere mens du spiller Sys "din playstation ligger på enghavevej".

Anmeld

13. juli 2013

Mokka

Mom skriver:

Det er også min umiddelbare tanke om det... I en pæn og ordentlig tone fortælle ham om dit fund og er blevet så skuffet og ked af det... At du har brug for at samle dig oven på det og lige tager en tur hjem til dine forældre... Så kan han også lige bruge tiden til at komme på en god plan til at forklare sig...

Jeg havde reageret fuldstændigt som dig med at blive tavs og ked af det inden i... Man får jo vildt ondt i maven når man finder de små skeletter

Har personligt ingen billeder, breve og lign af x´er... Synes ikke jeg har noget at bruge det til og vil ikke byde min kæreste det...  Nogen gange skal man lige vende det hele rundt og det burde han nok også!!

Kh.

Anmeld

13. juli 2013

gonefishing

Mokka skriver:

Det er også min umiddelbare tanke om det... I en pæn og ordentlig tone fortælle ham om dit fund og er blevet så skuffet og ked af det... At du har brug for at samle dig oven på det og lige tager en tur hjem til dine forældre... Så kan han også lige bruge tiden til at komme på en god plan til at forklare sig...

Jeg havde reageret fuldstændigt som dig med at blive tavs og ked af det inden i... Man får jo vildt ondt i maven når man finder de små skeletter

Har personligt ingen billeder, breve og lign af x´er... Synes ikke jeg har noget at bruge det til og vil ikke byde min kæreste det...  Nogen gange skal man lige vende det hele rundt og det burde han nok også!!

Kh.

Jeg tænker bare "pusterum" altså manden har ikke været hende utro og haft sex med dem mens de var sammen. Det er nogle billeder som ts selv mener han ikke har set på i lang tid.

Jeg tænker at mange mænd gerne vil holde på fortiden, og selvom han siger "ja selvfølgelig forstår jeg dig skat, jeg behøver dem heller ikke, jeg sletter dem" for år tilbage, kan han jo godt inderst inde tænkte "ej jeg er ingen Berlingo mand, jeg kan da selv bestemme" og så bliver det en trods ting - sådan tror jeg ærligt mange mænd er.

Når det er sagt, så ville jeg bestemt også selv blive sur, skuffet og mest af alt ked af det, hvis min mand havde gemt sex billeder af ex kærester! ingen tvivl om det...

Men at tage et pusterum og tage til sin familie er efter min mening noget man gør, hvis han har været hende utro og hun er i tvivl om hun vil blive hos ham.

Meget nemt, TS vil du gå fra din kæreste eller vil i finde ud af det?
Vil du gå fra ham og "vise" ham at du ikke har "brug for ham", så synes jeg bestemt du skal tage væk og få dit pusterum.
Ellers så er det at tage tyren ved hornene og vise at du sgu da ikke skrider fordi han er en nar og sårer dig... Vær den stærke! den voksne og vis ham at du netop KAN klare dig selv ved at blive og tale med ham stille og roligt.
Evt lad HAM vide du ved det med billederne, virk ked af det, men lad være med at sige andet end "der er mad nu", og sådan ting, så HAN kan rende rundt som katten om den varme grød og have dårlig samvittighed.

For mænd HADER at se deres koner/kærester ulykkelige og vil typisk gerne ændre det og gøre dem glade.. Men ikke hvis der står et tågehorn og skriger ham ind i hovedet, så ender det med at HAN flygter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.