Mokka skriver:
Det er også min umiddelbare tanke om det... I en pæn og ordentlig tone fortælle ham om dit fund og er blevet så skuffet og ked af det... At du har brug for at samle dig oven på det og lige tager en tur hjem til dine forældre... Så kan han også lige bruge tiden til at komme på en god plan til at forklare sig...
Jeg havde reageret fuldstændigt som dig med at blive tavs og ked af det inden i... Man får jo vildt ondt i maven når man finder de små skeletter 
Har personligt ingen billeder, breve og lign af x´er... Synes ikke jeg har noget at bruge det til og vil ikke byde min kæreste det... Nogen gange skal man lige vende det hele rundt og det burde han nok også!!
Kh.
Jeg tænker bare "pusterum" altså manden har ikke været hende utro og haft sex med dem mens de var sammen. Det er nogle billeder som ts selv mener han ikke har set på i lang tid.
Jeg tænker at mange mænd gerne vil holde på fortiden, og selvom han siger "ja selvfølgelig forstår jeg dig skat, jeg behøver dem heller ikke, jeg sletter dem" for år tilbage, kan han jo godt inderst inde tænkte "ej jeg er ingen Berlingo mand, jeg kan da selv bestemme" og så bliver det en trods ting - sådan tror jeg ærligt mange mænd er.
Når det er sagt, så ville jeg bestemt også selv blive sur, skuffet og mest af alt ked af det, hvis min mand havde gemt sex billeder af ex kærester! ingen tvivl om det...
Men at tage et pusterum og tage til sin familie er efter min mening noget man gør, hvis han har været hende utro og hun er i tvivl om hun vil blive hos ham.
Meget nemt, TS vil du gå fra din kæreste eller vil i finde ud af det?
Vil du gå fra ham og "vise" ham at du ikke har "brug for ham", så synes jeg bestemt du skal tage væk og få dit pusterum.
Ellers så er det at tage tyren ved hornene og vise at du sgu da ikke skrider fordi han er en nar og sårer dig... Vær den stærke! den voksne og vis ham at du netop KAN klare dig selv ved at blive og tale med ham stille og roligt.
Evt lad HAM vide du ved det med billederne, virk ked af det, men lad være med at sige andet end "der er mad nu", og sådan ting, så HAN kan rende rundt som katten om den varme grød og have dårlig samvittighed.
For mænd HADER at se deres koner/kærester ulykkelige og vil typisk gerne ændre det og gøre dem glade.. Men ikke hvis der står et tågehorn og skriger ham ind i hovedet, så ender det med at HAN flygter