Par forhold skal foregå på et ærligt plan. Du har en grænse og det er helt ok. Hvis det er din grænse skal den respekteres uanset hvad. Du fortalte ham hvad din grænse var for længe siden så du har dit på det rene. At han ikke har slettet dem er bare ikke ok for han har løjet for dig. Hvis han ikke ville slette de billeder skulle han have sagt noget dengang istedet for at lyve. Så havde I sammen kunne tage en snak om hvad I ville med jeres forhold.
Så jeg ville tage snakken med ham ærligt. Sige det sgu ikke er i orden at han ikke respektere din grænse og lyver sådan. Jeg ville samtidig forlange at han denne gang sletter dem mens du ser på og så smid USB nøglehvad da han jo ikke skal bruge den mere....
man har altid ret til at have en grænse uanset hvor den går. Du var ærlig dengang og så kunne han have valgt at sige at han ikke ville, så du skal ikke føle der er noget galt fordi du har det sådan, det er ham der ikke har været ærlig omkring tingene mens du tog den voksne vej dengang.
så I skal have en snak hvor han finder ud af hvad han vil. At lægge den på bordet er efter min erfaring dumt ... Sæt ham ned hvis ham den og fortæl at du sgu bliver såret over sådanne løgne og han nu må finde ud af om han vil respektere dig og dine grænser eller ej.... Måske skal du når I har snakkes sammen bare tage USB nøglen og smide den ud- helt ud så den ikke kan findes, så er der ingen chance for at lave nye kopier...
Anmeld