Hvad skal i have til aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2013

Monski

Fenja09 skriver:

Der har været utallige tråde om det - I know, men alligevel så tillader jeg mig at spørge jer om hvad i skal have at spise til aften?

Jeg er simpelthen helt på bar bund idag!

Udover at skrive hvad i skal have at spise i aften må i også meget gerne tilføje en ret i bare synes er SÅ lækker og SKAL smages!

Ha´en fortsat dejlig solskinsdag!

/Fenja

nu er klokken ret meget så i har nok fundet ud af det
men i dag står den på noget så simpelt som knorrs lasagne, vi har haft en lang dag på stranden og gå turen derned og hjem (ca. 45 min hver vej) har være meget udmattende.

men har en virkelig lækker opskrift på fedtfattig lasagne som bare skal smages, absolut en af mine favoriter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2013

Happiness

Frikadeller med kartoffelsalat.

Imorgen står den på hjemmelavet kyllingeburgers

Anmeld

11. juli 2013

Fenja09

Monski skriver:

nu er klokken ret meget så i har nok fundet ud af det
men i dag står den på noget så simpelt som knorrs lasagne, vi har haft en lang dag på stranden og gå turen derned og hjem (ca. 45 min hver vej) har være meget udmattende.

men har en virkelig lækker opskrift på fedtfattig lasagne som bare skal smages, absolut en af mine favoriter

Ja, vi fik rødspættefileter fra fiskehandleren med nye kartofler og persillesovs

Du er velkommen til at smide en opskrift på lasagnen, men vi spiser faktisk kun lasagne med kylling og spinat dvs. ikke hakket oksekød. Jeg spiser nemlig ikke smulderkød  Men kan da være at manden vil lave det en dag, så har du lyst så må du endelige skrive.

Anmeld

11. juli 2013

Fenja09

Happiness skriver:

Frikadeller med kartoffelsalat.

Imorgen står den på hjemmelavet kyllingeburgers

Vi fik kyllingeburgere igår, mums!

Anmeld

11. juli 2013

Fenja09

Carina:-) skriver:

Vi får gæster,så skal grille.

Mørbrad hvor jeg har puttet chillipesto og cheddarost i og omrullet med bacon,Koteletter,oste pølser ,og ben med marinade.

Tilbehør er pastasalat ,kartoffelsalat og alm salat samt majs og hvidløgsflute-

Dessert er ben&jerry is med jordbær 

Lyder rigtig lækkert! Håber i har en dejlig grillaften

Anmeld

11. juli 2013

Hulubulu86

Forret: mild dhal-suppe med to slags sambousak, en med koed og en med spinat/feta.
Hovedret: Kabsa med kylling, tabbouleh og en masse groent ved siden af
Dessert: umm Ali og en masse frugt

Anmeld

11. juli 2013

Mi&Mi

esioul skriver:

De havde en pakke med 550 g i Rema til 35 kr. Det skal lige i ovnen i 25 min. Det er for stegt når man køber det.

Lækkert OG nemt, så bliver det jo næsten ikke bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.