Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi griller en skinkemignon, og hvidløgsmarineret tigerrejer på spyd, med kartoffelsalat, tomatsalat og flutes til.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fenja09 skriver: Der har været utallige tråde om det - I know, men alligevel så tillader jeg mig at spørge jer om hvad i skal have at spise til aften? Jeg er simpelthen helt på bar bund idag! Udover at skrive hvad i skal have at spise i aften må i også meget gerne tilføje en ret i bare synes er SÅ lækker og SKAL smages! Ha´en fortsat dejlig solskinsdag! /Fenja
Der har været utallige tråde om det - I know, men alligevel så tillader jeg mig at spørge jer om hvad i skal have at spise til aften?
Jeg er simpelthen helt på bar bund idag!
Udover at skrive hvad i skal have at spise i aften må i også meget gerne tilføje en ret i bare synes er SÅ lækker og SKAL smages!
Ha´en fortsat dejlig solskinsdag!
/Fenja
Vi har lige været ude og plukke jordbær , så det skal vi have Bagefter skal der laves snobrød på bålet
esioul skriver: Pulled pork burger
Pulled pork burger
simone91 skriver: Mums
Mums
De havde en pakke med 550 g i Rema til 35 kr. Det skal lige i ovnen i 25 min. Det er for stegt når man køber det.
vi fik rester i form af bøf kartoffelsalat og brød til
imorgen er der muligvis kun mig hjemme så der dykker jeg nok i fryseren efter vikingegryde
Det blev til en Kyllinge-sandwich ♥
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128