Hvad skal i have til aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.573 visninger
36 svar
7 synes godt om
11. juli 2013

Fenja09

Der har været utallige tråde om det - I know, men alligevel så tillader jeg mig at spørge jer om hvad i skal have at spise til aften?

Jeg er simpelthen helt på bar bund idag!

Udover at skrive hvad i skal have at spise i aften må i også meget gerne tilføje en ret i bare synes er SÅ lækker og SKAL smages!

Ha´en fortsat dejlig solskinsdag!

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2013

Ploffer

Fenja09 skriver:

Der har været utallige tråde om det - I know, men alligevel så tillader jeg mig at spørge jer om hvad i skal have at spise til aften?

Udover at skrive hvad i skal have at spise i aften må i også meget gerne tilføje en ret i bare synes er SÅ lækker og SKAL smages!

/Fenja

I aften skal vi have æggekage med røget flæsk, tomater og purløg dertil rugbrød og sennep + ketchup

Min livret lige pt er en sommerlig risotto med grønne asparges og ærter

Anmeld

11. juli 2013

Mi&Mi

Fenja09 skriver:

/Fenja

I dag skal vi have stegt flæsk med nye kartofler og persillesovs

Min livret er flæskesteg, elsker gammel dansk mad!

Anmeld

11. juli 2013

Fenja09

Ploffer skriver:

I aften skal vi have æggekage med røget flæsk, tomater og purløg dertil rugbrød og sennep + ketchup

Min livret lige pt er en sommerlig risotto med grønne asparges og ærter

Mmm, det lyder lækkert! Havde selv tænkt på æggekage idag, da vi har æg i køleskabet og det er så nem en ret. Har aldrig lavet det med røget flæsk til - er det bare bacon man selv skære ud og så steger?

Men super god idé og meget sommerligt!

Anmeld

11. juli 2013

mmsoelberg

I dag skal vi bare have en omgang rugbrød, så ikke det helt store her! 

Forleden spiste vi kyllingespyd m. æggenudler og mangosalat (billedet), det var super lækkert og sommeragtigt  

I går fik vi så vandmelonsalat m. pulled pork og nye danske kartofler! det smagte også rigtig lækkert! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. juli 2013

ønskebørn74

Fenja09 skriver:

/Fenja

Karbonader med kartoffelsalat.. Dog ikke paneret.. De skal på grillen..

Anmeld

11. juli 2013

Ploffer

Fenja09 skriver:

Mmm, det lyder lækkert! Havde selv tænkt på æggekage idag, da vi har æg i køleskabet og det er så nem en ret. Har aldrig lavet det med røget flæsk til - er det bare bacon man selv skære ud og så steger?

Men super god idé og meget sommerligt!

Det er rigtig lækkert og nemt

Jeg køber bare et helt stykke bacon og skærer det ud i skiver, ca. 1/2 cm tykke og steger dem sprøde i ovnen ved 200 grader. Så er der ikke alle fedtstænkene i hele køkkenet når flæsket er sat i ovnen begynder jeg på æggekagen og så plejer det hele at være færdigt nogenlunde samtidigt hvis man steger æggekagen på lav varme

Anmeld

11. juli 2013

Bettina90

Vi skal grille :-) Kylling, rejer, pølser og en masse forskellige grøntsager 

Anmeld

11. juli 2013

Holbæktrunten

Her bliver det kalve entrecotes med nye kartofler, hvidløgsbrød, persille og salat i dag... I morgen et nybagt brød m div pålæg og grønt til...

Anmeld

11. juli 2013

FrkZier

Fenja09 skriver:

/Fenja

tror det bliver noget omelet med kylling, skinke eller sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.