Pencilin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Flodkilling skriver:

ja jeg ville vække for at give 3 gang. Det er IKKE noget at spøge med, man skal tage det der bliver bedt om, ellers er der chancer (små) for at man bliver multiresistens.

Jeg har lige givet hende det hun sov da hun fik det kunne ikk få mig selv til at lade vær

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2013

Flodkilling skriver:

Næste gang så ville jeg nok, hvis jeg var dig, spørger lægen og ikke på baby.dk for det er lægen der ved bedst og mere så du ikke bliver fejl vejledt

Rolig nu .. Spurgte jo kun fordi lægen har lukket ! Og så ingen grund til at ringe til Lægevagten !

Jeg valgte at give hende det i søvne !

Anmeld

9. juli 2013

B&J skriver:

ja og det er ikke sjovt for dem sådan en omgang så lad hende sove det har hun det også bedst ved

Hun sover valgte at give hende det alligevel hun drak i søvne

Valgte det inden jeg så jeres svar

Anmeld

9. juli 2013

Ariel skriver:

Så giv sidste gang lørdag morgen, så har hun fået de ml hun skulle alt i alt

Jeg gav hende det alligvel prøvede og vække .. Men hun ville ikk så hun drak af sprøjten i søvne

Anmeld

9. juli 2013

Laulund87 skriver:

Altså hvis man starter på en medicin sent om aftenen f.eks så når man jo heller ikke 3 gange den dag man starter, så det går nok

Jeg startede fredag aften med at give 1 gang da jeg først kunne komme på apoteket kl 17

Men hun har fået det i søvne

Anmeld

9. juli 2013

Flodkilling skriver:

ja. ok så må jeg ha misforstået det, jeg tolker indlæget som at det skal tages på de bestemte tidspunkter som det jo skal, men at gang nr. 3 ikke kan lade sig gøre, da barnet sover... og ikke kun én dag, men hele kuren igennem.

Nej hun skal have det 3 gange i døgnet morgen , middag/ eftermiddag og aften men da hun jo ogs er i vuggestue kan jeg ikk give det , kl 12 .. Men først kl 16:30 når hun kommer hjem . Så der fik hun det .. Hun plejer så at komme i seng kl 19 , men af en og anden grund havde hun taget en pude fra sofaen og lagt sig på gulvet ,. Og sov kl 18:30 ..

Anmeld

10. juli 2013

B&J

MarleneOlsen skriver:

Hun sover valgte at give hende det alligevel hun drak i søvne

Valgte det inden jeg så jeres svar

jamt er godt hun bare drak det uden problemer for det kan vi nemlig ikke her hjemme

Anmeld

10. juli 2013

B&J skriver:

jamt er godt hun bare drak det uden problemer for det kan vi nemlig ikke her hjemme

Hun ville ikk have sin pencilin da hun fik lungebetændelse .. Det lugtede ogs grimt .. Der havde vi vores problemer ..

Men det her lugter og smager af karamel .. Har smagt en lille smule på ..

Hun guffer det bare i sig ?

Anmeld

10. juli 2013

Masig

MarleneOlsen skriver:

Hun ville ikk have sin pencilin da hun fik lungebetændelse .. Det lugtede ogs grimt .. Der havde vi vores problemer ..

Sådan er det også her ved MØB... Han drikker det nærmest som slik hehe... Det lugter også meget sødt, har dog ikke smagt på det, da jeg ikke kan tåle penicilin, men kunne forestille mig det er guf siden det ryger så let ned hehe... Ville være rart hvis al medicin kunne smage godt 

Anmeld

10. juli 2013

B&J

MarleneOlsen skriver:

hold da op gid det var daniel

men syntes nu bestemt heller ikke at det han får fik smagte af karamel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.