Nej hvor kan man bare blive misforstået og angrebet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2013

Koen.

Hold nu op du over reagerer! Ja sorry men det er min mening.. har selv skrevet i den tråd og der er ikke nogen tone i den tråd anden end den du selv ligger for dagen ved at mener folk skriver nedværdigende til dig ovs. Synes folk har svaret dig pænt. Min mening er stadig som i jeg har svaret trådstarter i den anden tråd.

Måske du skulle tælle til ti eller smutte fra computeren en anden gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2013

Faith

Tanja. skriver:

Hold nu op du over reagerer! Ja sorry men det er min mening.. har selv skrevet i den tråd og der er ikke nogen tone i den tråd anden end den du selv ligger for dagen ved at mener folk skriver nedværdigende til dig ovs. Synes folk har svaret dig pænt. Min mening er stadig som i jeg har svaret trådstarter i den anden tråd.

Hvad er det for en tråd?

Anmeld

6. juli 2013

L&V

Klap lige hesten. jeg melder mig uenig, det er et debat forum og det handler ik om ryg klapperi og evig konsensius.. Du siger selv at så ka vi være uenige hvor jeg siger ja for den har jeg ski aldrig hørt før. Det er der intet groft eller nedladende i er bare af en komplet anden opfattelse af hvordan det er at ha et 14dage gammelt barn. og det har ikke noget med over eller understimulering at gøre. men du ska være velkommen til at melde mit "grove" svar også må vi jo se om jeg har overtrådt nogle regler ved staff

Anmeld

6. juli 2013

Muhmi

Ja okay.. Jeg kunne så overhovedet ikke læse mig frem til en dårlig tone i den anden tråd... Men det kan selvfølgelig godt bare være mig... 

Anmeld

6. juli 2013

Muhmi

Tanja. skriver:

Må godt nok melde mig helt og aldeles enig... Jeg læser INGEN dårlig tone i den anden tråd udover ts fra den her tråd er lidt følsom og derfor tager de andres svar MEGET personligt, hvilket jeg overhovedet ikke synes de var...

Anmeld

6. juli 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Har lige læst den anden tråd. Synes tonen blev holdt, men at du følte dig angrebet netop fordi der var uenighed. Men det er jo fint med denne tråd hvor du lige kan få uddybet hvad du mente i den anden

Anmeld

7. juli 2013

Sahara82

Line - med 2 boblinger skriver:

Min den yngste søgte selv væk med øjnene når han havde brug for en pause.. Så kunne man lægge ham fra sig lidt og man var slet ikke i tvivl når han havde brug for kontakten igen.. Det var super fedt... 

Det er præcis det samme med min søn og det der blev misforstået. Så jo børn kan godt få for meget kontakt. Så siger de fleste heldigvis selv fra og til når de er klar igen :-)

Anmeld

7. juli 2013

Faith

Sarah82 skriver:

Det er præcis det samme med min søn og det der blev misforstået. Så jo børn kan godt få for meget kontakt. Så siger de fleste heldigvis selv fra og til når de er klar igen :-)

Ja men her tales der om et 14 dage gammelt spædbarn! Et så nyt barn kan ikke få for meget kontakt, og må ikke ligge længere tid alene.

Det er straks noget andet når barnet bliver ældre og mere bevidst. Så er der intet i vejen for at lægge det i kravlegården i kortere tid af gangen med lidt sjovt at kigge på. Et spædbarn på 14 dage har ikke behov for anden stimulering end dets mor og far.

Anmeld

7. juli 2013

L&V

Faith skriver:

Ja men her tales der om et 14 dage gammelt spædbarn! Et så nyt barn kan ikke få for meget kontakt, og må ikke ligge længere tid alene.

Det er straks noget andet når barnet bliver ældre og mere bevidst. Så er der intet i vejen for at lægge det i kravlegården i kortere tid af gangen med lidt sjovt at kigge på. Et spædbarn på 14 dage har ikke behov for anden stimulering end dets mor og far.

Præcis det jeg prøvede at poientere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.