Blog med gode & gratis hækleopskrifter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2013

MamaJakob

camilla10 skriver:

Er det mon muligt at få at vide hvilken strikkeopskrift farmor har brugt til ribgamacherne? 

Hov, undskyld det sene svar - var ikke lige blevet notificeret pr mail. Den strikkede opskrift kan du finde HER. Opskriften er dog med glatstrik, så ribben skal man selv strikke (2 ret, 1 vrang).

Hvis du mere er til hækling (lissom mig ), så går der ikke særlig længe, før vi lægger en opskrift ud på en hæklet udgave af gamacherne - også med rib! Hvis du vil, kan jeg sagtens lige give lyd herinde, når det er...?

Isabella.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2013

camilla10

MamaJakob skriver:

Hov, undskyld det sene svar - var ikke lige blevet notificeret pr mail. Den strikkede opskrift kan du finde HER. Opskriften er dog med glatstrik, så ribben skal man selv strikke (2 ret, 1 vrang).

Hvis du mere er til hækling (lissom mig ), så går der ikke særlig længe, før vi lægger en opskrift ud på en hæklet udgave af gamacherne - også med rib! Hvis du vil, kan jeg sagtens lige give lyd herinde, når det er...?

Isabella.

Tusinde tak  Faktisk var det fordi jeg ikke er særlig erfaren med hækling. Til gengæld er jeg vaks med strikkepindene og glæder mig til at komme igang med gamacherne 

Anmeld

17. juli 2013

MamaJakob

camilla10 skriver:

Tusinde tak  Faktisk var det fordi jeg ikke er særlig erfaren med hækling. Til gengæld er jeg vaks med strikkepindene og glæder mig til at komme igang med gamacherne 

SEJT! Jeg er totalt klumpedumpe til strikning, så det er derfor vi prøver at "oversætte" alt til hækling. Men man kan jo ikke komme udenom, at babytøj (og tøj i det hele taget) er møglækkert i strik! 

Anmeld

17. juli 2013

camilla10

MamaJakob skriver:

SEJT! Jeg er totalt klumpedumpe til strikning, så det er derfor vi prøver at "oversætte" alt til hækling. Men man kan jo ikke komme udenom, at babytøj (og tøj i det hele taget) er møglækkert i strik! 

Tja, til gengæld beundrer jeg jer, der kan hækle. Forsøgte mig med små jordbær. De første blev til radisser 

Anmeld

25. oktober 2013

MamaJakob

Jeg gi'r lige denne her en lille opper, da vi der er kommet masser af nyt på bloggen siden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.