Blog med gode & gratis hækleopskrifter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2013

MamaJakob

Tauf skriver:

Hvordan bliver man fast læser? Altså ud over læse den fast
Kan man synes godt om eller noget? Kender ikke blogverden så godt:-D

Jeg også selv ret ny i den verden, men har liiiige fundet ud af. Man skal dog selv være blogger (så vidt jeg har forstået) for at blive fast læser. Så kan man gå ind på sin egen bloggerprofil og føje div. blogs til sin læseliste.

Er du selv blogger? Og hvis ja, må man så ikke få et link til din blog, så man lige kan tage en smugkigger? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2013

MyLove E

MamaJakob skriver:

Jeg også selv ret ny i den verden, men har liiiige fundet ud af. Man skal dog selv være blogger (så vidt jeg har forstået) for at blive fast læser. Så kan man gå ind på sin egen bloggerprofil og føje div. blogs til sin læseliste.

Er du selv blogger? Og hvis ja, må man så ikke få et link til din blog, så man lige kan tage en smugkigger? 

Det er jeg ikke.. Og bliver det nok hellere ikk men kan godt lide at læse andres:-D Og få gode idéer til nye ting

Anmeld

6. juli 2013

MamaJakob

Tauf skriver:

Det er jeg ikke.. Og bliver det nok hellere ikk men kan godt lide at læse andres:-D Og få gode idéer til nye ting

Det kender jeg godt - der er også mere arbejde i det, end man lige tror, det dér blogging

Men så vil jeg da fortælle min kusine, at vi har fået en uofficiel fast læser Håber du kan få lidt inspiration derinde!

Anmeld

6. juli 2013

MyLove E

MamaJakob skriver:

Det kender jeg godt - der er også mere arbejde i det, end man lige tror, det dér blogging

Men så vil jeg da fortælle min kusine, at vi har fået en uofficiel fast læser Håber du kan få lidt inspiration derinde!

Det syntes jeg på skal:-D:-D I er bogmærket :-D Må jeg linke til jer inde på en side på Facebook som hedder hæklepinden??

Anmeld

6. juli 2013

MamaJakob

Tauf skriver:

Det syntes jeg på skal:-D:-D I er bogmærket :-D Må jeg linke til jer inde på en side på Facebook som hedder hæklepinden??

Så tosset du vil! Det ville vi kun blive glade for 

Anmeld

6. juli 2013

MyLove E

MamaJakob skriver:

S

Så tosset du vil! Det ville vi kun blive glade for 

Super:-D Kan se at din og min søn er næsten lige gamle (Elias er fra maj 11) Så der sikkert meget der inde jeg kan komme til at bruge fra jeres side:-D

Anmeld

7. juli 2013

MamaJakob

Tauf skriver:

Super:-D Kan se at din og min søn er næsten lige gamle (Elias er fra maj 11) Så der sikkert meget der inde jeg kan komme til at bruge fra jeres side:-D

Det håber jeg da!

P.t. er det nok mest bamser i hans størrelse - men jeg regner med at hækle en vest til ham i løbet af efteråret, og så lægger jeg selvfølgelig opskriften ud! 

Anmeld

8. juli 2013

MamaJakob

SÅ er der lige kommet endnu en ny opskrift (gratis, naturligvis!) på bloggen: retro grydelapper i bomuld - lavet af bedstemorfirkanter, som jo også kan bruges til aaaaalt muligt andet 

Og på tegnebrættet er lige nu: gamacher/bukser og vest 

Anmeld

12. juli 2013

MamaJakob

Op  

Anmeld

13. juli 2013

camilla10

MamaJakob skriver:

Hep hey!

Hermed lidt "reklame" for min og min kusines blog, som vi netop har startet. Det er en hyggeblog for de hækleglade, som savner inspiration og gode opskrifter at give sig i kast med - måske her i ferien?

Besøg os  http://garnkusserne.blogspot.dk/ - og JA, der er en (ganske uskyldig!) forklaring på navnet 

P.t. ligger der 24 frit tilgængelig hækleopskrifter (DIY) til mor, baby og hjemmet - og der er flere på vej  Så kom og kig! 

Er det mon muligt at få at vide hvilken strikkeopskrift farmor har brugt til ribgamacherne? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.