Blog med gode & gratis hækleopskrifter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.698 visninger
24 svar
10 synes godt om
6. juli 2013

MamaJakob

Hep hey!

Hermed lidt "reklame" for min og min kusines blog, som vi netop har startet. Det er en hyggeblog for de hækleglade, som savner inspiration og gode opskrifter at give sig i kast med - måske her i ferien?

Besøg os  http://garnkusserne.blogspot.dk/ - og JA, der er en (ganske uskyldig!) forklaring på navnet 

P.t. ligger der 24 frit tilgængelig hækleopskrifter (DIY) til mor, baby og hjemmet - og der er flere på vej  Så kom og kig! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2013

...,

Ih hvor godt, jeg vil følger jer fremover
Dejligt med noget inspiration

Anmeld

6. juli 2013

MyLove E

MamaJakob skriver:

Hep hey!

Hermed lidt "reklame" for min og min kusines blog, som vi netop har startet. Det er en hyggeblog for de hækleglade, som savner inspiration og gode opskrifter at give sig i kast med - måske her i ferien?

Besøg os  http://garnkusserne.blogspot.dk/ - og JA, der er en (ganske uskyldig!) forklaring på navnet 

P.t. ligger der 24 frit tilgængelig hækleopskrifter (DIY) til mor, baby og hjemmet - og der er flere på vej  Så kom og kig! 

Nice:-D Elsker navnet :-D:-D

Anmeld

6. juli 2013

MamaJakob

Fru Malene :0) skriver:

Ih hvor godt, jeg vil følger jer fremover
Dejligt med noget inspiration

Dejligt at høre! Og vi er naturligvis åbne over for både ris, ros og forbedringsforslag 

Anmeld

6. juli 2013

MamaJakob

Tauf skriver:

Nice:-D Elsker navnet :-D:-D

Hehe  Ja, hvad gør man ikke for at få lidt opmærksomhed

Anmeld

6. juli 2013

Anonym8827

Ellers er der garnstudio. Helt gratis med ca. 500 opskrifter både hækle og strikke. + tips og hjælpe video

Anmeld

6. juli 2013

MamaJakob

Mitallerstørsteønske skriver:

Ellers er der garnstudio. Helt gratis med ca. 500 opskrifter både hækle og strikke. + tips og hjælpe video

Jep - den kender jeg også godt. Og der findes masser af andre hækle-blogs med opskrifter, som vi også viser vores resultater frem af på bloggen og linker til  

Bloggen er netop tænkt som inspiration til andre, så de kan se, hvor vi har fundet opskrifter henne - men også se nogle af vores helt egne opskrifter (fx på uro, babyvest m.m.). Dog er det KUN hækling (og meget lidt strik)

Anmeld

6. juli 2013

MyLove E

Mitallerstørsteønske skriver:

Jeg synes den er uoverskuelig. Kan bedre li de små blogs som denne med hygge og kærlighed:-D:-D Synes det er fedt den kun er med hækling (næsten) Til garnkusserne:-D

Anmeld

6. juli 2013

MamaJakob

Tauf skriver:

Jeg synes den er uoverskuelig. Kan bedre li de små blogs som denne med hygge og kærlighed:-D:-D Synes det er fedt den kun er med hækling (næsten) Til garnkusserne:-D

Det er nemlig SÅ hyggeligt - synes vi selv i hvert fald 

Anmeld

6. juli 2013

MyLove E

MamaJakob skriver:

Det er nemlig SÅ hyggeligt - synes vi selv i hvert fald 

Hvordan bliver man fast læser? Altså ud over læse den fast
Kan man synes godt om eller noget? Kender ikke blogverden så godt:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.