Mit barn bliver slået i vuggestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2013

Anonym trådstarter

Eliza skriver:

jeg vil lige tilføje, at hvis "bøllen" ikke får hjælp så er han os bøllen når han bliver 15. 

Den måde de fleste handler på, i den situation du står i, er ofte med til at gi det stakkels barn et stempel i panden "bølle!"

og vokser du op med det stempel er det bare rigtig svært at vaske af 

ofte er det bare nemmere at blive i rollen...de forventer jo alligevel at jeg er en rod! Så kan jeg sku lige så godt være det. 

Derfor har vi alle et ansvar. 

Jeg håber i finder en løsning. 

Ja og det værste er at lærer min søn at man må ikke slå på andre. Og det tager vi meget alvorligt.

Så derfor forsvar min søn sig ikke da han ved man ikk må slå. Og det såre mig endnu mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

Eliza

Anonym skriver:

Ja og det værste er at lærer min søn at man må ikke slå på andre. Og det tager vi meget alvorligt.

Så derfor forsvar min søn sig ikke da han ved man ikk må slå. Og det såre mig endnu mere

Det var et tillæg til den lange smøre jeg skrev inden. 

Den er jeg i tvivl om du har læst 

Anmeld

5. juli 2013

Pikku Myy

Anonym skriver:

Man kan godt sige fra uden at slå. Er det noget I eller pædagogerne arbejder med? I min søns vuggestue (hvor der også var en dreng med "kommunikationsvanskeligheder") arbejdede de meget med det at sige fra. Et højt stop med en hånd oppe, og hvis det ikke virker: Find en voksen.

Udover det fik de bevilget nogle timer til ham som de brugte på at lære ham en god måde at være sammen med de andre børn på.

Anmeld

5. juli 2013

Patriark

Anonym skriver:

Ja men de siger hele tiden at de har hans forældre sat i sagen og de holder øje med drengen. Men stadig sker der ting og sager .

Jeg får lyst til at flytte min søn til en anden børnehave nu når tiden er inde for frygten at han skal gå i samme stue med den dreng igen skræmmer mig og det tør jeg ikk.

Hvordan tager din søn det? du skriver, at det skræmmer DIG, og at DU får lyst. Men giver din søn udtryk for at være utryg eller ked af at skulle i vuggestue?

Vi skal passe på, som forældre, ikke, at påtvinge børnene vores følelser og vores behov.

Lyt til din søn, og pas på med, at overdramatisere, det kommer der intet godt ud af.

Held og lykke.

Anmeld

5. juli 2013

Patriark

Rockertand skriver:

Hvad lærer du din dreng ved at handle sådan?

Det er HAM, der tager straffen for at opføre sig ordentligt, det er HAM, der skal flyttes, og den anden dreng belønnes.......jeg havde taget kampen for at vise mit barn, at det er den måde, man handler på, at man kommunikerer og argumenterer i stedet for at flygte og lade bøllerne tage over.

Jeg tvivler stærkt på, at børn i den alder har så stor en begrebsverdenen, at de ville kunne forstå dette. 

Anmeld

5. juli 2013

Patriark

Eliza skriver:

jeg vil lige tilføje, at hvis "bøllen" ikke får hjælp så er han os bøllen når han bliver 15. 

Den måde de fleste handler på, i den situation du står i, er ofte med til at gi det stakkels barn et stempel i panden "bølle!"

og vokser du op med det stempel er det bare rigtig svært at vaske af 

ofte er det bare nemmere at blive i rollen...de forventer jo alligevel at jeg er en rod! Så kan jeg sku lige så godt være det. 

Derfor har vi alle et ansvar. 

Jeg håber i finder en løsning. 

De første 2 linjer har du intet belæg for, at skrive. 

Resten af indlægget er jeg helt enig i.

Anmeld

5. juli 2013

Rockertand

Patriark skriver:

Jeg tvivler stærkt på, at børn i den alder har så stor en begrebsverdenen, at de ville kunne forstå dette. 

Nå for søren, det må jeg huske at fortælle mine børn, der allerede i den alder har/har haft en veludviklet retfærdighedssans, som vi forældre vover at tage æren for.

Anmeld

5. juli 2013

TNBC

Anonym skriver:

Ja jeg ved godt det forkert af mig. Men det gør stadig ondt at se min søn blive slået

Pædagogerne er der ikke altid for de siger at det sker så hurtigt og de når ikk at reagere . Så hvad skal jeg gør?

Jamen der skal ikke mere end et sekund til at det går galt. Nogen børn får en støttepædagog.

Anmeld

5. juli 2013

Eliza

Patriark skriver:

De første 2 linjer har du intet belæg for, at skrive. 

Resten af indlægget er jeg helt enig i.

Jeg ved ikke lige hvordan du kan gøre dig til dommer over, hva JEG har belæg for at skrive??

Anmeld

5. juli 2013

MorDk

Yurie skriver:

Jamen der skal ikke mere end et sekund til at det går galt. Nogen børn får en støttepædagog.

Der skal MEGET til før man får bevilget en støttepædagog.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.