Kunne i som forældre gøre noget?
jeg vil forsøge at gøre det her så pænt som muligt.
Der sidder højest sandsynligt et par forældre bag det barn som slår, som har lige så ondt i maven over at aflevere deres søn, de har bare det andet par bukser på
• hver dag aflevere de en dreng, de udemærket ved slår, bider og kratter (for det får de garanteret af vide hver dag)
bag den dreng sidder nok et frustreret og flovt forældre par, som er magtes løse.
i stedet for at pege finger, kunne i måske være de super overskuds og resurse stærke forældre, som hjælper både et andet forældre par, vuggestuen og så sandeligt også det stakkels barn, som kommunikerer med sine næver.
Først ville jeg gå til vuggestuen og fortælle, at jeg/vi rigtig gerne vil være med til at hjælpe.
I kan evt snakke med familien om aT tage ham med hjem og lege.
Jeg forstår godt du/i er super frustreret og det ER rigtig synd for jeres søn. Men for at få problemet løst, kan det være man er nødtil at ta en dyB indånding og i stedet se lidt på om der er noget i selv kan bidrage med. vi har alle et ansvar overfor hinanden.
Måske er det en fremtidig rigtig go ven for jeres barn, som bare trænger til en hjælpende hånd. 
så alt i alt stemmer jeg for at i gør en go gerning og sørger for at få inkluderet drengen med de løse næver.
Anmeld