hvordan kan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2013

DianaRJS

Laulund87 skriver:

Tror da helt sikkert det har meget at sige at du er gravid

Kan I ikke deles om morgentjansen? Det gør vi og skiftes til at sove længe

bor ikke sammen med faren til tvillingerne...

så står stadig som "alene"

da jeg fandt ud af jeg var gravid stod han midt i hussalg, og vi var begge enige om at det så ville være idioti at flytte ud til ham, for alligevel at skulle flytte igen.. så indtil huset er solgt bliver vi boende hver for sig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

Laulund87

DianaRJS skriver:

bor ikke sammen med faren til tvillingerne...

så står stadig som "alene"

da jeg fandt ud af jeg var gravid stod han midt i hussalg, og vi var begge enige om at det så ville være idioti at flytte ud til ham, for alligevel at skulle flytte igen.. så indtil huset er solgt bliver vi boende hver for sig...

Ja okay det er ikke nemt så

Anmeld

5. juli 2013

DianaRJS

Laulund87 skriver:

Ja okay det er ikke nemt så

nej men det er gudskelov blevet solgt nu og han skal være ude om 2 mdr

så nu er vi igang med at kigge på lidt større lejlighed så det hele skal nok flaske sig

Anmeld

6. juli 2013

MortilElias2010

Elias er 3.5 år - sover til mellem 7-9 (vi går ikke ind for at vække, så han vågner når han vågner) Jeg er B-menneske og hans far er så meget A-menneske at han ikke behøver sætte vækkeuret når han skal op kl. 7  Elias går i seng igen om aftenen mellem 19-20 - og sover hele natten  Kun afbrudt indimellem af at han gerne vil sove inde hos os (som han selvfølgelig får lov til!) eller et glas vand fordi han er tørstig. Eller sjældnere pågrund af næseblod som han lidt har en tendens til. Det er bare ikke sjovt når ens savl smager af blod. Lille purk. 

Anmeld

6. juli 2013

ESV

DianaRJS skriver:

et totalt B-menneske, få 2 MEGET A-menneske børn!!!

der er bare fuld skrue på her fra kl. 5 om morgenen, og alt jeg tænker er bare....

HOW DID IT HAPPEN!

hvor tidligt vågner jeres børn?

Vi har det præcis lige sådan i øjeblikket. Emilie vågner kl 5 og mor og far er fuldstændigt døde. Jeg tror så noget af grunden til hun er begyndt at vågne så tidligt er fordi det er lidt varmt. Hun spiser ikke ret meget i hvert måltid og er derfor naturligvis tidligere sulten. Hun plejede at sove til 6.30-7 ca så syntes dt er lidt hårdt for tiden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.