hvordan kan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.490 visninger
24 svar
9 synes godt om
5. juli 2013

DianaRJS

et totalt B-menneske, få 2 MEGET A-menneske børn!!!

der er bare fuld skrue på her fra kl. 5 om morgenen, og alt jeg tænker er bare....

HOW DID IT HAPPEN!

hvor tidligt vågner jeres børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

Mettefpigen

Det er meget forskelligt... Men ca kl 7...

Anmeld

5. juli 2013

marloutti

Magne har i sine første to år vågnet ca halv fem - fem.

Nu er han begyndt at sove til mellem syv og otte, hvis vi er hjemme til det.

Men her hænger det nok også sammen med at jeg førhen mødte tidligt, men nu har senere mødetider, så han er ikke længere vant til at skulle tidligt op.

Men altså selv da jeg var hjemme på barsel, vågnede han jo fast hver morgen ved fem-tiden, så hvem ved, hvad der lige spiller ind der?

Anmeld

5. juli 2013

Eliza

Jeg er B menneske og i forhold til at dine vågner kl 5 SÅ har jeg bestemt osse et "B-barn"

han kan snilt sove til 8.30-9 

Hvis mine mødetider på arbejdeT tillader det. 

Desværre er han jo osse B om aftenen, så han er en kamp at få til at sove. 

Anmeld

5. juli 2013

Janni.

Åh kan lige se morgenstunden for mig.

Her vågner den unge herre imellem 6 og 8 afhængig af om han skal i dagpleje og hvornår han er kommet i seng aftenen før.

Anmeld

5. juli 2013

MorDk

Vores unger vågner et sted mellem kl.05.00 og 07.00

Anmeld

5. juli 2013

DianaRJS

Janni. skriver:

Åh kan lige se morgenstunden for mig.

Her vågner den unge herre imellem 6 og 8 afhængig af om han skal i dagpleje og hvornår han er kommet i seng aftenen før.

ja morgenenerne her er med grus i øjnene, og en kande kaffe inden for 20 min haha mens man har 2 der siger " mor skal vi i børnehave nu, var mor, mooooar skal vi det, mor er det nu så"

Anmeld

5. juli 2013

Mother-love

Isabella har altid været god til afskove længe til en 8 stykker. Men hu. Hr været i en periode på ca en mdr nu hvor hun vågner 5.15 vi har kun deltid i vs hvor hun møder kl 8.30 så der er bare længe til kl8.30 når hun vågner kl5.15

Anmeld

5. juli 2013

DianaRJS

Havanagila skriver:

Isabella har altid været god til afskove længe til en 8 stykker. Men hu. Hr været i en periode på ca en mdr nu hvor hun vågner 5.15 vi har kun deltid i vs hvor hun møder kl 8.30 så der er bare længe til kl8.30 når hun vågner kl5.15

orh den der kender jeg godt

har lgie haft dem hjemme i 3 dage, de har en super god kammerat hvid bedstemor er vores nabo, så når han er her, får de nogen gange lov at være hjemme, da det er så sjælendt han er her....

og må erkende at i de 3 dage nåede jeg da at tænke et par gange, "hvordan overlever vi 3 ugers ferie" men self. gør vi da det efter en kande kaffe kan vi jo klare alt

Anmeld

5. juli 2013

emschen09

Min datter sover stadig gerne 12 timer i streg, selvom hun er 4 år.

Så i hverdagene skal vi vække hende kl. 6.30 og i weekenderne sover hun til mellem kl. 7.30 og 8.30 afhængig af hvornår hun er kommet i seng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.