hvordan kan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2013

Janni.

DianaRJS skriver:

ja morgenenerne her er med grus i øjnene, og en kande kaffe inden for 20 min haha mens man har 2 der siger " mor skal vi i børnehave nu, var mor, mooooar skal vi det, mor er det nu så"

Åh kan sagtens fornemme utålmodigheden i børnenes spørgen.

Og mor der måske tænker: Ja gid det var lige nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

DianaRJS

Janni. skriver:

Åh kan sagtens fornemme utålmodigheden i børnenes spørgen.

Og mor der måske tænker: Ja gid det var lige nu.

nej når faktisk aldrig at tænke længere end til " ork, lad nu lige mor her vågne, og få sandet ud af øjnene"

Anmeld

5. juli 2013

Isabella_mor

jeg har en unge der er b menneske ligesom mig... han kan sove til kl 8 og til kl 9... og han kommer i seng ved 19-20 tiden... Det er dejligt når vi har ferie

Anmeld

5. juli 2013

morethanperfect

DianaRJS skriver:

et totalt B-menneske, få 2 MEGET A-menneske børn!!!

der er bare fuld skrue på her fra kl. 5 om morgenen, og alt jeg tænker er bare....

HOW DID IT HAPPEN!

hvor tidligt vågner jeres børn?

Jeg har virkelig også undret mig !! 

Jeg ku sove hele tiden hvis jeg havde mulighed , men nej nej .. Her vågner Noel kl. 5 og Oscar for det meste kl. 6 og så er der ellers fest lige fra morgenstunden af .. Og jeg går rundt og ligner en zombie fordi jeg er  så smadret om morgenen .. I hvert fald sååå tidlig

Anmeld

5. juli 2013

Laulund87

MEGET forskelligt og det hedder fra 05-09 hun vågner.

Heldigvis er det oftest mellem 7.30-08 efter vi har fået mørklægningsgardiner

Synes så er det mærkeligt at de dage hvor hun skal i BH skal hun drives ud af sengen, men de dage hun har fri, vågner hun kl 05

Anmeld

5. juli 2013

Noneother

Min kan heldigvis uden problemer sove til 9.30-10 i weekenderne. Det er SÅ skønt. Er glad for at han ikke har fået sin fars a-menneske gen.. 

Til gengæld ville jeg så hellere at han stod en time før op, hvis han bare engang imellem ville lægge sig til at sove inden 22 uden kamp.

Anmeld

5. juli 2013

DianaRJS

Laulund87 skriver:

MEGET forskelligt og det hedder fra 05-09 hun vågner.

Heldigvis er det oftest mellem 7.30-08 efter vi har fået mørklægningsgardiner

Synes så er det mærkeligt at de dage hvor hun skal i BH skal hun drives ud af sengen, men de dage hun har fri, vågner hun kl 05

hahaha se det er også præcis sådan det er her i hvert fald med Andreas min ældste.... de dage han skal i bh, skal jeg vække ham kl 7,30 ( jeg er sygemeldt, så de kommer "sent" i bh) men i weekender der vågner han som lillebror kl 5 -.- og det er bare der man godt kunne sove bare lige en time eller 2 mere

dog vågner Sebastian også ALTID kl 5, der er ingen tvivl, det er fuldstændig ligemeget om han kommer i seng kl 19 som i hverdagene, eller kl 22 som er senest i weekender... kl 5 er der bare en alarm i hans hovede der ringer " op og lav ballaaaade" og mor zombie der pænt tænder for tvet og siger,, neeeeeej seee togene derinde,, hold du lige øje med dem og ellers prøver at fumle mrogenmad sammen til ham hvilket i morges endte i kæmpe katastrofe, med havregryn og mælk i hele køkkenet, forbandede stol der sådan bare flyttede sig ud af den blå luft

Anmeld

5. juli 2013

Laulund87

DianaRJS skriver:

hahaha se det er også præcis sådan det er her i hvert fald med Andreas min ældste.... de dage han skal i bh, skal jeg vække ham kl 7,30 ( jeg er sygemeldt, så de kommer "sent" i bh) men i weekender der vågner han som lillebror kl 5 -.- og det er bare der man godt kunne sove bare lige en time eller 2 mere

dog vågner Sebastian også ALTID kl 5, der er ingen tvivl, det er fuldstændig ligemeget om han kommer i seng kl 19 som i hverdagene, eller kl 22 som er senest i weekender... kl 5 er der bare en alarm i hans hovede der ringer " op og lav ballaaaade" og mor zombie der pænt tænder for tvet og siger,, neeeeeej seee togene derinde,, hold du lige øje med dem og ellers prøver at fumle mrogenmad sammen til ham hvilket i morges endte i kæmpe katastrofe, med havregryn og mælk i hele køkkenet, forbandede stol der sådan bare flyttede sig ud af den blå luft

Ej men det giver jo ikke mening, totalt fejt er det

Åhh puha jeg fungerer ikke ret godt før kl 9 så når Maria har de perioder, og det er heldigvis kun perioder, hvor hun vågner kl 05 er jeg dælme mere død end levende Man kan godt heldigvis godt regne med at hun sover længe hvis vi har været ude aftenen før og hun kommer sent i seng.

Anmeld

5. juli 2013

DianaRJS

Laulund87 skriver:

Ej men det giver jo ikke mening, totalt fejt er det

Åhh puha jeg fungerer ikke ret godt før kl 9 så når Maria har de perioder, og det er heldigvis kun perioder, hvor hun vågner kl 05 er jeg dælme mere død end levende Man kan godt heldigvis godt regne med at hun sover længe hvis vi har været ude aftenen før og hun kommer sent i seng.

jeg "håber" lidt at det komemr med alderen ved bettemanden kan godt se det skal til at være nu da han altså bliver 4 om ½ år

men  fingre for det bare ændre sig lidt... bare lige en time, så vill ejg være gennem ud lykkelig

jeg er også bare en af dem der der er helt smadret om morgenen, om så jeg er gået i seng med den ældste kl 20, så er jeg bare stadig helt kvæstet når Sebastian vågner kl 5 , hvilket heller ikke giver mening...

skal siges jeg mere eller mindre bliver "dopet" med dvitaminer, da jeg ikke kan holde dem i mig, men selv har en "tester"  herhjemme, skal ha 5 dvitamins piller om dagen for at holde det oppe, og min læge er MEGET streng med det, så bare den er faldet lidt skal jeg til kontrol.. så kan ikke engang være dvitamin mangel

Anmeld

5. juli 2013

Laulund87

DianaRJS skriver:

jeg "håber" lidt at det komemr med alderen ved bettemanden kan godt se det skal til at være nu da han altså bliver 4 om ½ år

men  fingre for det bare ændre sig lidt... bare lige en time, så vill ejg være gennem ud lykkelig

jeg er også bare en af dem der der er helt smadret om morgenen, om så jeg er gået i seng med den ældste kl 20, så er jeg bare stadig helt kvæstet når Sebastian vågner kl 5 , hvilket heller ikke giver mening...

skal siges jeg mere eller mindre bliver "dopet" med dvitaminer, da jeg ikke kan holde dem i mig, men selv har en "tester"  herhjemme, skal ha 5 dvitamins piller om dagen for at holde det oppe, og min læge er MEGET streng med det, så bare den er faldet lidt skal jeg til kontrol.. så kan ikke engang være dvitamin mangel

Tror da helt sikkert det har meget at sige at du er gravid

Kan I ikke deles om morgentjansen? Det gør vi og skiftes til at sove længe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.