Lige en hurtig kage til i eftermiddag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2013

Mother-love

Maja84 skriver:

Tror nok jeg forstod, må prøves en dag lækker ser den ihvertfald ud

Hehe ja det er jo ikke nemt at forklare. Men ja den smagte også godt. Sukkerbilledet kan dog ikke anbefales. Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

Kløver

Havanagila skriver:

Hehe ja det er jo ikke nemt at forklare. Men ja den smagte også godt. Sukkerbilledet kan dog ikke anbefales. Hehe

Okay det smagte måske dårligt

Anmeld

4. juli 2013

Mother-love

Maja84 skriver:

Okay det smagte måske dårligt

Altså det smagte da ikke grimt. Men det var som at sidde og tygge i et stykke tyndt pap hehe.
Men tror også der er forskel på dem. Har ikke haft andre imellem hænderne. Men dette var også lavet af noget rispapir.

Hvis det er rigtigt sukkerbillede tror jeg det er fint. For det smelter på en anden måde

Anmeld

4. juli 2013

Kløver

Havanagila skriver:

Altså det smagte da ikke grimt. Men det var som at sidde og tygge i et stykke tyndt pap hehe.
Men tror også der er forskel på dem. Har ikke haft andre imellem hænderne. Men dette var også lavet af noget rispapir.

Hvis det er rigtigt sukkerbillede tror jeg det er fint. For det smelter på en anden måde

Vi har til dinas dåb fået et trykt med hendes billede, og det var fint tror også der er forskel

Anmeld

4. juli 2013

Mother-love

Maja84 skriver:

Vi har til dinas dåb fået et trykt med hendes billede, og det var fint tror også der er forskel

Ja tror også at de billeder man kan få trykt er ordentligt sukkerbilleder. Dem man bare kan købe med motiver på skal man sikkert være mere med på hvad det er.
For dem af rispapir kan jeg dæmme ikke anbefale hehe

Anmeld

4. juli 2013

Kløver

Havanagila skriver:

Ja tror også at de billeder man kan få trykt er ordentligt sukkerbilleder. Dem man bare kan købe med motiver på skal man sikkert være mere med på hvad det er.
For dem af rispapir kan jeg dæmme ikke anbefale hehe

Tror heller ikke det er meningen de kan spises, lyder da ikke appetitligt med rispapir

Anmeld

4. juli 2013

Mother-love

Maja84 skriver:

Tror heller ikke det er meningen de kan spises, lyder da ikke appetitligt med rispapir

Jo de kan godt spises. Men ikke særlig appetitligt hihihi

Anmeld

4. juli 2013

Kløver

Havanagila skriver:

Jo de kan godt spises. Men ikke særlig appetitligt hihihi

Kom lige til at tænke lykkesmåkager

Anmeld

5. juli 2013

Mother-love

Maja84 skriver:

Kom lige til at tænke lykkesmåkager

Hehe. De er faktisk lidt ligesom de er man får i kirken de der pap nogen. Bare lidt stivere

Anmeld

5. juli 2013

Kløver

Havanagila skriver:

Hehe. De er faktisk lidt ligesom de er man får i kirken de der pap nogen. Bare lidt stivere

Mmmmm lyder da dejligt at spise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.