Lige en hurtig kage til i eftermiddag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.878 visninger
30 svar
9 synes godt om
4. juli 2013

Mother-love

Hej piger.

Min mor kommer i eftermiddag så ville lave en hurtig kage. Den tog så også kun en time fra start til slut. Havde lige et sukkerbillede liggende og så har jeg ikke prøvet at arbejde med en sprøjtepose før så det skulle lige prøves.

Man kan self godt se det ikke er noget jeg har gjort før, men alt skal jo have sin start ikk?

Den er med lyse lagkagebunde hvid chokolade creme og citronmousse. Og så brugte jeg bare topping til at dekorerer med
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

2721

Den er rigtig fin
Synes godt nok det er godt klart det fine mønster du har lavet hvis du aldrig har prøvet det før

Anmeld

4. juli 2013

Mother-love

2721 skriver:

Den er rigtig fin
Synes godt nok det er godt klart det fine mønster du har lavet hvis du aldrig har prøvet det før

Jeg har aldrig lavet et mønster med en sprøjtepose. Kun det der op og ned i siden en enkelt gang til isabellas 1års fødselsdag.

Og tak

Anmeld

4. juli 2013

2babygirls

Havanagila skriver:

Hej piger.

Min mor kommer i eftermiddag så ville lave en hurtig kage. Den tog så også kun en time fra start til slut. Havde lige et sukkerbillede liggende og så har jeg ikke prøvet at arbejde med en sprøjtepose før så det skulle lige prøves.

Man kan self godt se det ikke er noget jeg har gjort før, men alt skal jo have sin start ikk?

Den er med lyse lagkagebunde hvid chokolade creme og citronmousse. Og så brugte jeg bare topping til at dekorerer med

Hvor er den flot.

Hvor har du købt sukker billedet henne??

Anmeld

4. juli 2013

2721

Havanagila skriver:

Jeg har aldrig lavet et mønster med en sprøjtepose. Kun det der op og ned i siden en enkelt gang til isabellas 1års fødselsdag.

Og tak

Det godt nok flot klart
Du må have en meget rolig hånd

Anmeld

4. juli 2013

Mother-love

2babygirls skriver:

Hvor er den flot.

Hvor har du købt sukker billedet henne??

Takker ;-) ved specialkøbmanden. Men di kan få dem mange steder ;-)

Anmeld

4. juli 2013

Mother-love

2721 skriver:

Det godt nok flot klart
Du må have en meget rolig hånd

Tak :-D det ved jeg ikke om jeg har. Men det har jeg nok så :-D

Anmeld

4. juli 2013

2721

Havanagila skriver:

Tak :-D det ved jeg ikke om jeg har. Men det har jeg nok så :-D

Kan også være jeg bare er dårlig
Men jeg har da indtil nu ikke lavet noget så fint og jeg bruger altid sprøjtepose, når jeg laver lagkager og har lige overstået 7 gange fødselsdags fejringer med lagkager på 2 mdr

Anmeld

4. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

om jeg så øvede mig de næste 20 år bliver jeg vist aldrig så god med en sprøjtepose!! den er da total fin! vh stine

Anmeld

4. juli 2013

Mother-love

2721 skriver:

Kan også være jeg bare er dårlig
Men jeg har da indtil nu ikke lavet noget så fint og jeg bruger altid sprøjtepose, når jeg laver lagkager og har lige overstået 7 gange fødselsdags fejringer med lagkager på 2 mdr

Okay hehe. Nogen har nok mere flair med det end andre. Jeg har altid været meget kreativ anlagt. Og meget perfektionistisk. Hvilket kanvære både godt og dårligt. Da jeg oftes kan være ret hård ved mig selv ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.