Lige en hurtig kage til i eftermiddag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2013

Mother-love

StineW79 skriver:

om jeg så øvede mig de næste 20 år bliver jeg vist aldrig så god med en sprøjtepose!! den er da total fin! vh stine

Takker ;-) vi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

2721

Havanagila skriver:

Okay hehe. Nogen har nok mere flair med det end andre. Jeg har altid været meget kreativ anlagt. Og meget perfektionistisk. Hvilket kanvære både godt og dårligt. Da jeg oftes kan være ret hård ved mig selv ;-)

Jeg har desværre både dårlige albuer og håndled, så jeg ryster meget på mine hænder(har også altid været meget kreativ) og som dig gider jeg ikke hvis det ikke er perfekt og det kan jeg ikke få det når kræfterne svigter og hænderne derfor hurtigt ryster

Anmeld

4. juli 2013

Mother-love

Havanagila skriver:

Hej piger.

Min mor kommer i eftermiddag så ville lave en hurtig kage. Den tog så også kun en time fra start til slut. Havde lige et sukkerbillede liggende og så har jeg ikke prøvet at arbejde med en sprøjtepose før så det skulle lige prøves.

Man kan self godt se det ikke er noget jeg har gjort før, men alt skal jo have sin start ikk?

Den er med lyse lagkagebunde hvid chokolade creme og citronmousse. Og så brugte jeg bare topping til at dekorerer med

Nu har jeg aldrig prøvet sådan et sukkerbillede. Og er også sikker på at det jeg havde kommet på ikke ligefrem var detbedste. For hold da op det var jo ligesom et stykke papir at tygge i så det var vidst mere pynt end noget andet hehe

Anmeld

4. juli 2013

Kløver

Hvor er den flot, fedt mønster, hvordan har du lavet det, ser godt ud

Anmeld

4. juli 2013

Mother-love

2721 skriver:

Jeg har desværre både dårlige albuer og håndled, så jeg ryster meget på mine hænder(har også altid været meget kreativ) og som dig gider jeg ikke hvis det ikke er perfekt og det kan jeg ikke få det når kræfterne svigter og hænderne derfor hurtigt ryster

Ja kender det alt for godt. Jeg har selv et piskesmæld så kræfterne kan hurtigt slippe op. Og der er mange stillinger jeg ikke kan stå i. Og hvis jeg får for mange smerter kan det mange gange godt blive sådan lidt nu skal jeg bare være færdig agtig.

Anmeld

4. juli 2013

Mother-love

Maja84 skriver:

Hvor er den flot, fedt mønster, hvordan har du lavet det, ser godt ud

Høm hvordan forklarer man lige det på skrift. Jeg lavede en streg lige ned. Og så kørte jeg først tre linier med mellemrum og så trak jeg endnu en streg og så de kørte jeg linier fra mellemrummene ud over den anden streg osv osv. Forstod du det? Hehehe
Det er ligesom en kurv mange gange er vævet.

Øverst på kagen lavede jeg en halv cirkel og så kørte endnu en halv cirkel som gik henover den først.

Anmeld

4. juli 2013

2721

Havanagila skriver:

Ja kender det alt for godt. Jeg har selv et piskesmæld så kræfterne kan hurtigt slippe op. Og der er mange stillinger jeg ikke kan stå i. Og hvis jeg får for mange smerter kan det mange gange godt blive sådan lidt nu skal jeg bare være færdig agtig.

Præcis, det gør bare jeg har mistet modet med rigtig meget kreativt

Ærgeligt dit sukker billed ikke smagt godt, men stadig rigtig flot kage

Anmeld

4. juli 2013

Mother-love

2721 skriver:

Præcis, det gør bare jeg har mistet modet med rigtig meget kreativt

Ærgeligt dit sukker billed ikke smagt godt, men stadig rigtig flot kage

Ja. Grundet mit piskesmæld kan jeg ikke sidde og sy, lave perler, male eller andet mere. Så prøvede kager, det går sådan rimeligt fordi jeg kan skifte stilling som det nu passer mig bedst.

Ja men så er det prøvet og så ved man hvad man ikke skal anbefale andre hehe.

Og endnu engang tak

Anmeld

4. juli 2013

2721

Havanagila skriver:

Ja. Grundet mit piskesmæld kan jeg ikke sidde og sy, lave perler, male eller andet mere. Så prøvede kager, det går sådan rimeligt fordi jeg kan skifte stilling som det nu passer mig bedst.

Ja men så er det prøvet og så ved man hvad man ikke skal anbefale andre hehe.

Og endnu engang tak

Det lyder ikke sjovt, men dejligt du har fundet id af du kan lave kager

Det jo det, en erfaring Riger

Anmeld

4. juli 2013

Kløver

Havanagila skriver:

Høm hvordan forklarer man lige det på skrift. Jeg lavede en streg lige ned. Og så kørte jeg først tre linier med mellemrum og så trak jeg endnu en streg og så de kørte jeg linier fra mellemrummene ud over den anden streg osv osv. Forstod du det? Hehehe
Det er ligesom en kurv mange gange er vævet.

Øverst på kagen lavede jeg en halv cirkel og så kørte endnu en halv cirkel som gik henover den først.

Tror nok jeg forstod, må prøves en dag lækker ser den ihvertfald ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.