hcg kun på 17

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Bihsberg skriver:

13 er bedre end 2 håber det er steget på fredag, men maaand, det bliver en sej ventetid... ved hvordan du må have det! Har selv haft tre spontane aborter og NØJ hvor er det bare hårdt!!!

Tak ja det er ekstram hårdt og ventetiden er virkelig laaang. Men nu må jeg se eller må han jo sende os i behandling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

anna111

Bihsberg skriver:

Forresten blev vi til nf scanningen sat fem dage frem så da jeg mente jeg var 4+1 var jeg ifølge lægerne 4+6 med et hcg på kun 2...

Ja okay så er der da håb for mig endnu tusen tak

Anmeld

3. juli 2013

Kløver

Håber det er fordi du ikke er så langt som først troet, jeg havde korte cyklusser efter min søns fødsel, halvlæbgde af normal, og fik en svag positiv test, havde dog ikke kunne få positiv æl den måned, lægen sagde ikke gravid, hvilket jeg heller ikke var lige der, men viste sig så at min cyklus var gået op og blevet "normal" på 42-44 dage så den havde taget et spring, og der fik jeg positiv test og var gravid med min datter

Håber du bare ikke er så langt henne endnu

Anmeld

3. juli 2013

gonefishing

Anna111 skriver:

Så fik jeg svar på min blodprøve fra igår mit hcg ligger kun på 17 og det går jeg ikke ud fra er godt slet ikke vis jeh skulle være 4+3idag

Skal have taget blodprøver igen på fredag som jeg så først kan få svar på mandag.

andre der har erfaringer med hcg på 17 er alt håb ude

Jeg havde en svag positiv hjemmetest og efterfølgende hos lægen.
1 uge efter var den meget negativ på hjemmetesten og lægen sagde at den hos ham var meget meget lav med hcg. (kender ikke tallet)

MEN... jeg er i uge 30+ med en rask pige. så det kan sagtens lade sig gøre.

Dette er min anden graviditet og min første var hcg vildt højt hele vejen igennem.

Anmeld

3. juli 2013

modesty

Anna111 skriver:

Nej min gamle læge ville ikke sende mig i behandling da jeg jo blev gravid efter et år og mistede ved en sa havde fagtis en tid imorgen til at skulle spørger lægen hvad der skal til for at han ville sende os i behandling.
Men nu må jeg jo vente på blodprøvesvar først men ventetiden er svær

OK - ja, sådan en læge havde jeg også, og jeg skiftede ret hurtigt til en anden.

Jeg ønsker jer al held og lykke med projektet og håber at det lykkes snart.

Anmeld

3. juli 2013

anna111

Flodkilling skriver:

Jeg havde en svag positiv hjemmetest og efterfølgende hos lægen.
1 uge efter var den meget negativ på hjemmetesten og lægen sagde at den hos ham var meget meget lav med hcg. (kender ikke tallet)

MEN... jeg er i uge 30+ med en rask pige. så det kan sagtens lade sig gøre.

Dette er min anden graviditet og min første var hcg vildt højt hele vejen igennem.

Okay tusen tak for svar håber bare på det bedste

Anmeld

3. juli 2013

anna111

modesty skriver:

OK - ja, sådan en læge havde jeg også, og jeg skiftede ret hurtigt til en anden.

Jeg ønsker jer al held og lykke med projektet og håber at det lykkes snart.

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.