hcg kun på 17

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2013

Disarobi

Jeg fik taget en blodprøve da jeg var 4+1, det var en fredag, mandag ringede de og sagde den var negativ, hcg var kun 2! I dag ligger der en lille fyr på 600 g og mosler rundt derinde!!! Så det ser ikke helt håbløst ud for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

Flødebollen

Bihsberg skriver:

Jeg fik taget en blodprøve da jeg var 4+1, det var en fredag, mandag ringede de og sagde den var negativ, hcg var kun 2! I dag ligger der en lille fyr på 600 g og mosler rundt derinde!!! Så det ser ikke helt håbløst ud for dig

ELSKER de her historier..

Mirakler sker altså

Anmeld

3. juli 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Månsson skriver:

Det ka jo være en meget langsom udvikling, hvilket jo heller ik er positivt som sådan men den ka jo nå at vende

Kan jo håbe men fik osse skrevet forkert mit hcg er kun på 13 og ikke 17

Anmeld

3. juli 2013

anna111

Bihsberg skriver:

Tusen tak for det positive svar mit hcg ligger kun på 13 fik skrevet forkert men håber på en solstråle histore som din

Anmeld

3. juli 2013

L&V

Anna111 skriver:

å

Kan jo håbe men fik osse skrevet forkert mit hcg er kun på 13 og ikke 17

Håb ska der til og der ka ske meget på en uge

Anmeld

3. juli 2013

l.kjoeller

Anna111 skriver:

Så fik jeg svar på min blodprøve fra igår mit hcg ligger kun på 17 og det går jeg ikke ud fra er godt slet ikke vis jeh skulle være 4+3idag

Skal have taget blodprøver igen på fredag som jeg så først kan få svar på mandag.

andre der har erfaringer med hcg på 17 er alt håb ude

tror mit var på 103 4+0 :/ men til gengæld udviklede mit sig langsomt men med en dejlig datter som resultat. så kan være der er håb endnu

Anmeld

3. juli 2013

anna111

Månsson skriver:

Håb ska der til og der ka ske meget på en uge

Tak

Anmeld

3. juli 2013

Disarobi

Anna111 skriver:

Tusen tak for det positive svar mit hcg ligger kun på 13 fik skrevet forkert men håber på en solstråle histore som din

13 er bedre end 2 håber det er steget på fredag, men maaand, det bliver en sej ventetid... ved hvordan du må have det! Har selv haft tre spontane aborter og NØJ hvor er det bare hårdt!!!

Anmeld

3. juli 2013

Disarobi

Kathepige skriver:

ELSKER de her historier..

Mirakler sker altså

med tre aborter i bagagen, er vi også ekstremt glade for vores lille mirakel

Anmeld

3. juli 2013

Disarobi

Anna111 skriver:

Forresten blev vi til nf scanningen sat fem dage frem så da jeg mente jeg var 4+1 var jeg ifølge lægerne 4+6 med et hcg på kun 2...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.