hcg kun på 17

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.956 visninger
26 svar
3 synes godt om
3. juli 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Så fik jeg svar på min blodprøve fra igår mit hcg ligger kun på 17 og det går jeg ikke ud fra er godt slet ikke vis jeh skulle være 4+3idag

Skal have taget blodprøver igen på fredag som jeg så først kan få svar på mandag.

andre der har erfaringer med hcg på 17 er alt håb ude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

modesty

Anna111 skriver:

Så fik jeg svar på min blodprøve fra igår mit hcg ligger kun på 17 og det går jeg ikke ud fra er godt slet ikke vis jeh skulle være 4+3idag

Skal have taget blodprøver igen på fredag som jeg så først kan få svar på mandag.

Jeg havde en bio hvor HCG ved 4+0 lå på 53, så vidt jeg husker.

Anmeld

3. juli 2013

anna111

modesty skriver:

Jeg havde en bio hvor HCG ved 4+0 lå på 53, så vidt jeg husker.

Ja det kan jeg godt se så er der ikke meget håb tilbage for mig..
Nu har vi prøvet 2år og jeg har haft en sa kan ikke forstå hvorfor vi skal alt det igemmen

Anmeld

3. juli 2013

modesty

Anna111 skriver:

Ja det kan jeg godt se så er der ikke meget håb tilbage for mig..
Nu har vi prøvet 2år og jeg har haft en sa kan ikke forstå hvorfor vi skal alt det igemmen

Er I i fertilitetsbehandling? Ellers er det da på tide?

Anmeld

3. juli 2013

L&V

Anna111 skriver:

Det passer ik så godt med 4uger. der er ingen chance for at du er korteresom i nærmest lige befrugtet

Anmeld

3. juli 2013

Karla

Anna111 skriver:

Der er jo flere muligheder.
Enten er det en bio. Eller også kan det være du ikke er helt så langt henne. Ved du hvornår du havde ægløsning? For det kan jo svinge meget fra måned til måned. Hvis du nu havde ægløsning senere end du plejer, kan det jo godt være du kun er 3+. Der er ikke rigtig andet at gøre end at vente på enten mens eller svar på den næste blodprøve. Så kan du se, om der er en stigning i hcg

Anmeld

3. juli 2013

anna111

Karla skriver:

Der er jo flere muligheder.
Enten er det en bio. Eller også kan det være du ikke er helt så langt henne. Ved du hvornår du havde ægløsning? For det kan jo svinge meget fra måned til måned. Hvis du nu havde ægløsning senere end du plejer, kan det jo godt være du kun er 3+. Der er ikke rigtig andet at gøre end at vente på enten mens eller svar på den næste blodprøve. Så kan du se, om der er en stigning i hcg

Nej ved desværre ikke hvornår jeg har haft æggeløsning min cyklus ligge nomalt på 35 men sidste gang var den på 33 sidste gang igen på 26 så den har ikke været helt reglmessig og lige nu er min cyklus på dag 39.. Men kunne jo håbe jeg ikke var så langt hende som jeg har beregnet

Anmeld

3. juli 2013

anna111

Månsson skriver:

Det passer ik så godt med 4uger. der er ingen chance for at du er korteresom i nærmest lige befrugtet

Jeg ved det desværre ikke er på da 39 i min cyklus nu som nomalt er på35 men håber da lidt jeg jeg bare har haft sender æggeløsning

Anmeld

3. juli 2013

L&V

Anna111 skriver:

Jeg ved det desværre ikke er på da 39 i min cyklus nu som nomalt er på35 men håber da lidt jeg jeg bare har haft sender æggeløsning

Det ka jo være en meget langsom udvikling, hvilket jo heller ik er positivt som sådan men den ka jo nå at vende

Anmeld

3. juli 2013

anna111

modesty skriver:

Er I i fertilitetsbehandling? Ellers er det da på tide?

Nej min gamle læge ville ikke sende mig i behandling da jeg jo blev gravid efter et år og mistede ved en sa havde fagtis en tid imorgen til at skulle spørger lægen hvad der skal til for at han ville sende os i behandling.
Men nu må jeg jo vente på blodprøvesvar først men ventetiden er svær

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.