Er så ked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2013

Anonym trådstarter

MaleneG skriver:

Jeg har ikke læst overstående svar, så på forhånd undskyld hvis dette er nævnt.

Der findes noget specielt shampoo som hedder Sasha man kan købe på apotektet, som er specielt egnet til arp, og andre hovedbunds lidelser, min datter lider også selv i en alder af 3 år af rigtig meget arp, jeg købte dette shampoo, og må ærlig indrømme jeg troede ikke en fløjtende fis på det ville virke, men jeg er blevet klogere.. Har brugt det én gang, og hun er stort set arp fri nu.

57 kr har jeg givet for flasken, og det er det bedste køb jeg har gjort 

Det skal helt sikkert prøves. Må forbi apoteket imorgen.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

Anonym trådstarter

MaleneG skriver:

Jeg har ikke læst overstående svar, så på forhånd undskyld hvis dette er nævnt.

Der findes noget specielt shampoo som hedder Sasha man kan købe på apotektet, som er specielt egnet til arp, og andre hovedbunds lidelser, min datter lider også selv i en alder af 3 år af rigtig meget arp, jeg købte dette shampoo, og må ærlig indrømme jeg troede ikke en fløjtende fis på det ville virke, men jeg er blevet klogere.. Har brugt det én gang, og hun er stort set arp fri nu.

57 kr har jeg givet for flasken, og det er det bedste køb jeg har gjort 

Skal man bruge tættekam til det også?? 

Anmeld

3. juli 2013

MaleneG

Anonym skriver:

Skal man bruge tættekam til det også?? 

undskyld det lidt sene svar.. 

Jeg vaskede som sagt hendes hår med det, og da håret stadig var vådt brugte jeg tætte kammen til lige hurtigt at fjerne de sidste løse rester, som vandet ikke skyllede ud. 

Anmeld

3. juli 2013

Ullaen

Nu har jeg ikke læst alle svar, men jeg er så "ond" når vores datter skal klippes at jeg gør det når hun sover.

Hun opdager det ikke og jeg har mulighed for at gøre det - måske det var en mulighed???

Det er jo ikke noget der gør ondt så hun vågner af det. Tænker lidt man skal vælge hvilke kampe, der er værd at tage...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.