Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min mand brugte den til at tage billeder med (havde glemt kameraet i bilen ), efter jeg var blevet syet og vi var alene med vores dreng på fødestuen. Herefter gik han ud af rummet for at ringe til den nærmeste familie. Efter et par timer på barselsgangen, gik jeg på FB for at lave en lille opdatering med billede af guldklumpen, så vores vennekreds og familie fik nyheden. Imens lå lillemanden ved sin far herefter gik vi i seng
Lige da jeg havde født, tænkte jeg slet ikke på andet end af studere hvordan min lille prins så ud
Jeg gjorde på den fejl senere, at anskaffe en app for at holde styr på amning, stor/lille bleskift og søvn, at det tog meget af den tid, som jeg burde have brugt på lillemanden. Jeg må sige at den app stressede mig mere end den gavnede Heldigvis virker det ikke til at han har taget skade af min "fravær"
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her gik der et døgn inden det blev "offentligt"
Hold da op - hvad blev der lige af at nyde stjernestunderne i livet intenst og i bevidstheden om, at de aldrig kommer tilbage?
Generelt er jeg trist over, at ALT handler om at fortælle resten af verden, hvad man laver, mens man gør det - hvorfor ikke nyde cafebesøget med veninden eller drømmekoncerten i stedet for at meddele alle, hvor man er? Men det her hører godt nok til ekstremerne.
Holda op .. Lyder godt nok lidt voldsomt .. Tænker bare , hvem der dog kan finde på og ligge med sin telefon lige efter man har født
Altså , jeg lå med min mobil da jeg havde veer , men jeg havde først min telefon da Noel var faldet i søvn efter en time eller sådan noget ..
Fenja09 skriver: "Danske mødre har så travlt med at fortælle om deres lykke at de glemmer barnet" http://nordjyske.dk/nyheder/facebook-moedre-ignorerer-nyfoedte/cec740e6-ae8d-411a-800a-a04edf767a53/112/1513 /Fenja
"Danske mødre har så travlt med at fortælle om deres lykke at de glemmer barnet"
http://nordjyske.dk/nyheder/facebook-moedre-ignorerer-nyfoedte/cec740e6-ae8d-411a-800a-a04edf767a53/112/1513
/Fenja
Mettefpigen skriver: Rolig nu.... Fordi man lige skriver det på fb.. Det gjorde jeg også, og lukas har det fint :-)
Rolig nu.... Fordi man lige skriver det på fb.. Det gjorde jeg også, og lukas har det fint :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128