Fenja09 skriver:
Jeg har endnu ikke Smartphone, så er total gammeldags hehe
Manden herhjemme sørgede for at ringe rundt til de aftalte og han skrev også på facebook dagen efter. Jeg kom først på nettet da vi kom hjem fra patienthotellet dvs. efter 3 dage 
Haha... Jeg havde heller ikke smart telefon da jeg fødte. Jeg havde så god tid, fordi Lilje ret hurtigt blev ført til neo. Inden vi ringede rundt mente jeg bestemt jeg bare skulle på neo med det samme. Jeg prøvede virkelig, men kunne slet ikke gå, så svimmel var jeg. Så i stedet fik vi lidt mad, og jeg skulle blive i sengen til jeg var mere frisk, så kunne jeg komme på neo bagefter. Ergo mens vi spiste ringede vi til familie, og jeg skrev til et par veninder (en af Denmark smed en Update herinde
) og da jeg kom til hægterne igen gik jeg på neo... Tror jeg havde lagt på hotellet et par dage da kæresten havde pc med ned, og jeg kunne komme på nettet rigtigt. Men jeg var så sjældent på, jeg sad over på neo hele tiden, og var kun på værelset for at sove.
Det er skrækkeligt hvis det er tendenserne nu til dags... Håber de har smurt lidt tykt på, og det ikke er sådan
Anmeld