Tanken - Forbudt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2013

jydeinden

Anonym skriver:

Nej, det er også min mening! Men jeg vil også meget gerne have et dejligt forhold med mere glæde og hygge på kærlighedsfronten. Det eneste hygge der er her, er når vi er hjemme fra dp og arbejde med vores søn <3

ja og det går jo ikke rigtigt i længden, eller jo måske i en kortere periode, men snakker vi år, så kører man da surt i det. men hvordan du lige skal få din fyr til at forstå det ved jeg desværre ikke lige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

ja og det går jo ikke rigtigt i længden, eller jo måske i en kortere periode, men snakker vi år, så kører man da surt i det. men hvordan du lige skal få din fyr til at forstå det ved jeg desværre ikke lige

nemlig, vi har været sammen 6 år, og de sidste par år har ikke været de fedeste, pånær da vi fik vores dejlige barn (: <3

Anmeld

1. juli 2013

lycly

Anonym skriver:

Ja vi har bare to vidt forskellige opfattelser af tingene.

Han vil egentlig godt bare have noget sex engang imellem, det vil jeg også hvis vi bare kyssede, krammede og så videre generelt. Men det er sådan at vi har sex en sjælden gang imellem, og så ingen kys eller lignende ellers?

Fordi I ikke har lyst? Eller hvad er grunden til det? Synes det er så synd at I er nået derud, kan godt forstå du er fristet til lidt fantasi

Anmeld

1. juli 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Fordi I ikke har lyst? Eller hvad er grunden til det? Synes det er så synd at I er nået derud, kan godt forstå du er fristet til lidt fantasi

Seriøst jeg kan ikke sige en grund? :/ Aner det virkelig ikke. Har været inde over det mange gange, at vi skal tage os sammen, gøre noget mere mm. Men nej, der sker ikke det vilde....

Måske også en grund til at vil flirte lidt, så der sker bare lidt!

Anmeld

1. juli 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Det er også det jeg er meget ked af, og vil gerne have det på fode igen. Men som sagt, har fortalt det mange gange at der skal mere til end sex, vasketøj og bleer

Hvordan får man en fyr til at indse det?

Tror du skal sige det lige ud... Hvis der ikke snart kommer lidt kærlighed, og ømhed for hinanden i jeres forhold, så er jeres forhold dødsdømt... Det må han da forstå 

Anmeld

3. juli 2013

lille-fisen

Hmm.. For mig lyder det som om i keder jer lidt. At du overvejer at skrive med en anden opviser jo nok også at der bare er ting du mangler i jeres forhold (ikke at det ikke er ok at fantasere ind i mellem). 

Jeg tror faktisk jeg ville starte med at lave noget sammen som i begge synes er sjovt - hvis i begge fx synes det kunne være sjovt at gå i gang med at løbe sammen eller det kan i virkeligheden være hvad som helst - det skal bare være noget i er fælles om (som ikke er jeres barn). Min kæreste og jeg er begyndt at løbe sammen og det er faktisk rigtigt fedt (hvem skulle have troet det? - det er sjovt og vi får snakket en masse om alt muligt der relaterer sig til motion og kost osv.

Lav noget sjovt og spændende sammen hver uge. Jeg tror ikke på at der kommer mere nærvær og intimitet ud af trusler om at hvis der ikke kommer mere kys og nusseri så sker der et eller andet ubehageligt. Drop snakken om at "vi knalder heller ikke nok" - det er ikke frækt. Selvfølgelig skal man da snakke ind i mellem, men man kan også snakke det ihjel. Nyd hinanden, sluk tv'et og lav noget andet sammen, find en fritidsinteresse eller et projekt at være fælles om (der ikke er barn eller fx boligrenovering) - det skal bare være sjovt og givende. Det kan være et eller andet i tidligere har snakket om kunne være sjovt at gøre.

måske skal i også begynde at date igen - ud og spise, i biffen, en koncert osv.

Anmeld

3. juli 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Faktisk har jeg en ret lækker kæreste!

Men, vi har faktisk ikke andet liv sammen end at snakke om vores barn, diskutere lidt og se fjernsyn i samme sofa om aftenen.

Nu går jeg med tanken om at det kunne være sjovt at skrive med en anden (bare ved tanken!) Jeg trænger til spænding, til glæde!
Det er ikke ligefrem sex der har prydet vores forhold, men lysten er stort set væk nu. Ingen af os gør noget for at det skal blive bedre.

Så er det forbudt at gå med tanken om andet? Det kildrer i maven bare ved tanken om at andre kunne være interesseret i mig, så dvs. at det ikke står fantastisk godt til på hjemmefronten!

Nogen ideer?

Hvorfor beder du ikke din kæreste om at give dig spænding. Så han får chancen

Det har jeg selv gjort herhjemme og det resulterede i bind for øjnene, hvor han fik mig til at tro jeg skulle hoppe elastik, jeg var total rad.

Det var en tur på bakken med turpas og mad, mens mormor passede vores datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.