Hmm.. For mig lyder det som om i keder jer lidt. At du overvejer at skrive med en anden opviser jo nok også at der bare er ting du mangler i jeres forhold (ikke at det ikke er ok at fantasere ind i mellem).
Jeg tror faktisk jeg ville starte med at lave noget sammen som i begge synes er sjovt - hvis i begge fx synes det kunne være sjovt at gå i gang med at løbe sammen eller det kan i virkeligheden være hvad som helst - det skal bare være noget i er fælles om (som ikke er jeres barn). Min kæreste og jeg er begyndt at løbe sammen og det er faktisk rigtigt fedt (hvem skulle have troet det?
- det er sjovt og vi får snakket en masse om alt muligt der relaterer sig til motion og kost osv.
Lav noget sjovt og spændende sammen hver uge. Jeg tror ikke på at der kommer mere nærvær og intimitet ud af trusler om at hvis der ikke kommer mere kys og nusseri så sker der et eller andet ubehageligt. Drop snakken om at "vi knalder heller ikke nok" - det er ikke frækt. Selvfølgelig skal man da snakke ind i mellem, men man kan også snakke det ihjel. Nyd hinanden, sluk tv'et og lav noget andet sammen, find en fritidsinteresse eller et projekt at være fælles om (der ikke er barn eller fx boligrenovering) - det skal bare være sjovt og givende. Det kan være et eller andet i tidligere har snakket om kunne være sjovt at gøre.
måske skal i også begynde at date igen - ud og spise, i biffen, en koncert osv.
Anmeld