Start med at huske kys og kram... De er så vigtige i et forhold. Jeg kan blive hel bedrøvet når jeg sidder om aftenen, og tænker jeg kun har kysset manden en gang, og det var når han gik i seng...
Herhjemme gør vi rigtig meget ud af at huske hinanden. Manden er god til at give komplimenter, selvom jeg nok ikke er enig i min røv er lækker... Hver morgen kl 5.30 kysser han mig farvel, selvom jeg ligger i min dybeste søvn. Det er sket nogen få gange at vi ikke får kysset hinanden når vi kommer hjem. Og som sagt så kan jeg blive helt ked af det, når jeg kommer i tanke om det... Og så prøver i på at gerne 2 af vores kys skal vare mere end bare lige 2-3 sek... Datteren syntes det er skønt når mor og far kysser i køkkenet, og kommer og skal også have en masse mutter.....
kys og kram er bare nummer 1 for at hoppe videre og få et godt sexliv. Når du udviser ømhed, og kærlighed, så kommer intimiteten helt selv...
Red dit forhold, eller prøv på det inden du søger nye græsmarker... Tænk hvis din mark derhjemme er fantastisk, men har forladt den
Anmeld