Tanken - Forbudt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.109 visninger
26 svar
16 synes godt om
30. juni 2013

Anonym trådstarter

Faktisk har jeg en ret lækker kæreste!

Men, vi har faktisk ikke andet liv sammen end at snakke om vores barn, diskutere lidt og se fjernsyn i samme sofa om aftenen.

Nu går jeg med tanken om at det kunne være sjovt at skrive med en anden (bare ved tanken!) Jeg trænger til spænding, til glæde!
Det er ikke ligefrem sex der har prydet vores forhold, men lysten er stort set væk nu. Ingen af os gør noget for at det skal blive bedre.

Så er det forbudt at gå med tanken om andet? Det kildrer i maven bare ved tanken om at andre kunne være interesseret i mig, så dvs. at det ikke står fantastisk godt til på hjemmefronten!

Nogen ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

Lotus86

Ville nok forsøge at fikse mit forhold først, og hvis det ikke går, så gøre en ende på det, og derefter kan du opsøge noget spænding.

Anmeld

30. juni 2013

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Ville nok forsøge at fikse mit forhold først, og hvis det ikke går, så gøre en ende på det, og derefter kan du opsøge noget spænding.

Ja du har nok ret. Men vil jo gerne bevare mit forhold. Men spørgsmålet er bare hvordan?

Tror jeg søger spænding for at kunne blive i det nuværende forhold

Anmeld

30. juni 2013

lycly

Der er som sådan ikke noget galt i at have fantasier - men man kommer til et punkt hvor der ikke er langt fra fantasi til handling. Så pas virkelig på. Synes også du først og fremmest skal se om ikke I kan finde den der gnist frem igen. Måske begynde at sende hinanden søde/frække sms'er når I et hver for sig? Måske du så får følelsen af at en er interesseret i dig og det er jo mest optimalt at det er din kæreste

Anmeld

30. juni 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Der er som sådan ikke noget galt i at have fantasier - men man kommer til et punkt hvor der ikke er langt fra fantasi til handling. Så pas virkelig på. Synes også du først og fremmest skal se om ikke I kan finde den der gnist frem igen. Måske begynde at sende hinanden søde/frække sms'er når I et hver for sig? Måske du så får følelsen af at en er interesseret i dig og det er jo mest optimalt at det er din kæreste

Det er jeg meget interesseret i! Men jeg prøver ihærdigt at gøre nogle ting, og når vi skriver sødt og dejlige beskeder går det totalt i vasken når vi så ses :/ Så er det bare som om det er en anden man skrev med

Anmeld

30. juni 2013

lycly

Anonym skriver:

Det er jeg meget interesseret i! Men jeg prøver ihærdigt at gøre nogle ting, og når vi skriver sødt og dejlige beskeder går det totalt i vasken når vi så ses :/ Så er det bare som om det er en anden man skrev med

Hmm, så må I bare øve jer på at føre det ud i livet når I så ses. Og ellers så grin lidt af det til at starte med, joke med det så stemningen bliver afslappet

Anmeld

30. juni 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Hmm, så må I bare øve jer på at føre det ud i livet når I så ses. Og ellers så grin lidt af det til at starte med, joke med det så stemningen bliver afslappet

Ja vi har bare to vidt forskellige opfattelser af tingene.

Han vil egentlig godt bare have noget sex engang imellem, det vil jeg også hvis vi bare kyssede, krammede og så videre generelt. Men det er sådan at vi har sex en sjælden gang imellem, og så ingen kys eller lignende ellers?

Anmeld

30. juni 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Faktisk har jeg en ret lækker kæreste!

Men, vi har faktisk ikke andet liv sammen end at snakke om vores barn, diskutere lidt og se fjernsyn i samme sofa om aftenen.

Nu går jeg med tanken om at det kunne være sjovt at skrive med en anden (bare ved tanken!) Jeg trænger til spænding, til glæde!
Det er ikke ligefrem sex der har prydet vores forhold, men lysten er stort set væk nu. Ingen af os gør noget for at det skal blive bedre.

Så er det forbudt at gå med tanken om andet? Det kildrer i maven bare ved tanken om at andre kunne være interesseret i mig, så dvs. at det ikke står fantastisk godt til på hjemmefronten!

Nogen ideer?

ja jeg synes det er forbudt hvis du bruge det som et plaster på såret. Jeg tror du vil have svært ved ar styre det og jeg tror din kæreste ville blive ked af du skiver frækt med en anden. 

Mange gange handler det bare om at komme i gang og så kommer lysten. 

ellers køb noget frækt tøj, aftal en kærestesften/nat hvis i har mulighed for pasning. Hvis du synes han er lækker så fortæl ham det. når i skal i seng så sov nøgne

Anmeld

30. juni 2013

Christina91

Anonym skriver:

Ja vi har bare to vidt forskellige opfattelser af tingene.

Han vil egentlig godt bare have noget sex engang imellem, det vil jeg også hvis vi bare kyssede, krammede og så videre generelt. Men det er sådan at vi har sex en sjælden gang imellem, og så ingen kys eller lignende ellers?

Har du fortalt ham det direkte? Har i snakket om det? Måske ved han slet ikke hvordan du går og har det.

Anmeld

30. juni 2013

VIPpigen

Start med at huske kys og kram... De er så vigtige i et forhold. Jeg kan blive hel bedrøvet når jeg sidder om aftenen, og tænker jeg kun har kysset manden en gang, og det var når han gik i seng...

Herhjemme gør vi rigtig meget ud af at huske hinanden. Manden er god til at give komplimenter, selvom jeg nok ikke er enig i min røv er lækker... Hver morgen kl 5.30 kysser han mig farvel, selvom jeg ligger i min dybeste søvn. Det er sket nogen få gange at vi ikke får kysset hinanden når vi kommer hjem. Og som sagt så kan jeg blive helt ked af det, når jeg kommer i tanke om det... Og så prøver i på at gerne 2 af vores kys skal vare mere end bare lige 2-3 sek... Datteren syntes det er skønt når mor og far kysser i køkkenet, og kommer og skal også have en masse mutter.....

kys og kram er bare nummer 1 for at hoppe videre og få et godt sexliv. Når du udviser ømhed, og kærlighed, så kommer intimiteten helt selv...

Red dit forhold, eller prøv på det inden du søger nye græsmarker... Tænk hvis din mark derhjemme er fantastisk, men har forladt den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.