Tanken - Forbudt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Start med at huske kys og kram... De er så vigtige i et forhold. Jeg kan blive hel bedrøvet når jeg sidder om aftenen, og tænker jeg kun har kysset manden en gang, og det var når han gik i seng...

Herhjemme gør vi rigtig meget ud af at huske hinanden. Manden er god til at give komplimenter, selvom jeg nok ikke er enig i min røv er lækker... Hver morgen kl 5.30 kysser han mig farvel, selvom jeg ligger i min dybeste søvn. Det er sket nogen få gange at vi ikke får kysset hinanden når vi kommer hjem. Og som sagt så kan jeg blive helt ked af det, når jeg kommer i tanke om det... Og så prøver i på at gerne 2 af vores kys skal vare mere end bare lige 2-3 sek... Datteren syntes det er skønt når mor og far kysser i køkkenet, og kommer og skal også have en masse mutter.....

kys og kram er bare nummer 1 for at hoppe videre og få et godt sexliv. Når du udviser ømhed, og kærlighed, så kommer intimiteten helt selv...

Red dit forhold, eller prøv på det inden du søger nye græsmarker... Tænk hvis din mark derhjemme er fantastisk, men har forladt den

Vil ønske det var sådan her, men desværre er han ikke den der gider kys eller kram og faktisk ejer vi nærmest ikke et eneste billede af os sammen medmindre det er opstillet.

Vi holder ikke i hånd, vi sover ikke under samme dyne, der er ingen kærlig tone eller lignende mellem os. Selvom jeg virkelig prøver.

Jeg gør meget ud af mig selv hver dag, og gør meget for at det skal fungere, men det er bare som om det ikke virker :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

ja jeg synes det er forbudt hvis du bruge det som et plaster på såret. Jeg tror du vil have svært ved ar styre det og jeg tror din kæreste ville blive ked af du skiver frækt med en anden. 

Mange gange handler det bare om at komme i gang og så kommer lysten. 

ellers køb noget frækt tøj, aftal en kærestesften/nat hvis i har mulighed for pasning. Hvis du synes han er lækker så fortæl ham det. når i skal i seng så sov nøgne

Jeg gør meget ud af mig selv hver dag for hans skyld, går ofte nøgen efter et bad, hvis vi er alene hjemme mm. men det hjælper dog ikke på kærligheden

Han vil gerne dyrke sex, men når han er 'færdig' så er det ''sov godt'' og så godnat :/ Ingen hygge, ingen snak eller lign.

Det er SÅ frustrerende, har sagt til ham at jeg ikke har lyst til sex når der ingen form for hygge, kys eller andet er udover lige når vi har sex.

??...

Anmeld

30. juni 2013

Anonym trådstarter

Christina91 skriver:

Har du fortalt ham det direkte? Har i snakket om det? Måske ved han slet ikke hvordan du går og har det.

Har fortalt det flere gange ..

Anmeld

30. juni 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Vil ønske det var sådan her, men desværre er han ikke den der gider kys eller kram og faktisk ejer vi nærmest ikke et eneste billede af os sammen medmindre det er opstillet.

Vi holder ikke i hånd, vi sover ikke under samme dyne, der er ingen kærlig tone eller lignende mellem os. Selvom jeg virkelig prøver.

Jeg gør meget ud af mig selv hver dag, og gør meget for at det skal fungere, men det er bare som om det ikke virker :/

Så må du sparke ham over skinne benet fra mig... Ej, men det er bare vigtigt, og han skal vide at hvis i ikke skal gå fra hinanden, så må han også gøre en indsats. I er 2 i forholdet, og i har et barn som gerne skulle vokse op i et hjem hvor der er kærlighed, både til barnet (det tvivler jeg ikke på i har) men bestemt også mellem forældrene

Anmeld

30. juni 2013

Lotus86

Ja du har nok ret. Men vil jo gerne bevare mit forhold. Men spørgsmålet er bare hvordan?

Tror jeg søger spænding for at kunne blive i det nuværende forhold

Det holder jo ingen steder, sorry to say. Lige meget hvor forskellige jeres opfattelser er, så kommer i jo ingen vegne før i har snakket ordentlig sammen, du må jo forklare ham hvor slemt det står til, men at du virkelig gerne vil jeres forhold, og så må i jo finde ud af det sammen.

Anmeld

30. juni 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Så må du sparke ham over skinne benet fra mig... Ej, men det er bare vigtigt, og han skal vide at hvis i ikke skal gå fra hinanden, så må han også gøre en indsats. I er 2 i forholdet, og i har et barn som gerne skulle vokse op i et hjem hvor der er kærlighed, både til barnet (det tvivler jeg ikke på i har) men bestemt også mellem forældrene

Vores barn er højt elsket af os begge og vi gør alt for at h*n har alt det det har brug for <3 Det er udelukkende vores kærlighedsforhold det kniber med

Hvilket også er irriterende nok!

Men jeg savner kærligheden, humoren, gnisten Man mister bare troen på at det kan komme tilbage .. :/

Anmeld

30. juni 2013

jydeinden

hvis jeres barn skal vokse op i et godt og trygt miljø skal det også vide at mor og far har det godt sammen. Det nytter i min optik ikke noget at man lever sammen og bor sammen og så ingen kærtegn giver hinanden, dét er da på ingen måder holdbart

Anmeld

30. juni 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Vores barn er højt elsket af os begge og vi gør alt for at h*n har alt det det har brug for <3 Det er udelukkende vores kærlighedsforhold det kniber med

Hvilket også er irriterende nok!

Men jeg savner kærligheden, humoren, gnisten Man mister bare troen på at det kan komme tilbage .. :/

Det skrev jeg også, jeg er bestemt ikke i tvivl om at i elsker jeres barn meget højt.

men derfor skal der også bare udvises kærlighed mellem forældrene, og det må din kæreste også bare finde ud af... Det der med "2 ryk og en aflevering - godnat" det holder ikke... Der skal ske noget mere... Snakker i aldrig om hvad i har lyst til at prøve... 

Han må gøre noget hvis det ikke skal krakelere

Anmeld

30. juni 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Det skrev jeg også, jeg er bestemt ikke i tvivl om at i elsker jeres barn meget højt.

men derfor skal der også bare udvises kærlighed mellem forældrene, og det må din kæreste også bare finde ud af... Det der med "2 ryk og en aflevering - godnat" det holder ikke... Der skal ske noget mere... Snakker i aldrig om hvad i har lyst til at prøve... 

Han må gøre noget hvis det ikke skal krakelere

Det er også det jeg er meget ked af, og vil gerne have det på fode igen. Men som sagt, har fortalt det mange gange at der skal mere til end sex, vasketøj og bleer

Hvordan får man en fyr til at indse det?

Anmeld

30. juni 2013

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

hvis jeres barn skal vokse op i et godt og trygt miljø skal det også vide at mor og far har det godt sammen. Det nytter i min optik ikke noget at man lever sammen og bor sammen og så ingen kærtegn giver hinanden, dét er da på ingen måder holdbart

Nej, det er også min mening! Men jeg vil også meget gerne have et dejligt forhold med mere glæde og hygge på kærlighedsfronten. Det eneste hygge der er her, er når vi er hjemme fra dp og arbejde med vores søn <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.