Geocaching - en gratis ferieaktivitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2013

kirsti

charlottekri skriver:

Ved du om der er flere 'skatte' hvis man køber den fulde version, for man finder da hurtigt de 3 der er i nærområdet... 

Jeg tænker bare hvad man mon får ud af at betale de 65 kr for den fulde version?

knus en der lige har været på den første tur 

du kan finde alle dem der er i dk på et kort herinde  http://www.geocaching.dk/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

charlottekri

kirsti skriver:

du kan finde alle dem der er i dk på et kort herinde  http://www.geocaching.dk/

Ok, tak 

Anmeld

1. juli 2013

kirsti

charlottekri skriver:

Ok, tak 

Har lige testet app'en til 65kr med knægten og den er pengene værd!

i stedet for man skal logge skatten når man kommer hjem kan man gøre det på stedet! Hvis selvfølgelig man går op i at have en profil på geocaching.com hvor man kan se hvilke/hvor mange skatte man har fundet!

Anmeld

1. juli 2013

charlottekri

kirsti skriver:

Har lige testet app'en til 65kr med knægten og den er pengene værd!

i stedet for man skal logge skatten når man kommer hjem kan man gøre det på stedet! Hvis selvfølgelig man går op i at have en profil på geocaching.com hvor man kan se hvilke/hvor mange skatte man har fundet!

Mange tak, fedt at du lige ville teste for mig 

Anmeld

1. juli 2013

kirsti

charlottekri skriver:

Mange tak, fedt at du lige ville teste for mig 

Så lidt!

den app gør det meget nemmere end at skulle på nettet, skrive koordinater ned, taste dem over i gps'en og så lave den gode og lede i 100år for at give op og så finde ud af at man har tastet et tal forkert og derfor var havnet et helt forkert sted

Anmeld

1. juli 2013

charlottekri

Så lidt!

den app gør det meget nemmere end at skulle på nettet, skrive koordinater ned, taste dem over i gps'en og så lave den gode og lede i 100år for at give op og så finde ud af at man har tastet et tal forkert og derfor var havnet et helt forkert sted

Altså jeg downloadede bare app'en, valgte et sted og så gik vi... Det lyder noget mere avanceret, det som i laver? Kan man gå på nettet og se om der er caches i et bestemt område før man tager derud, eller? Men jeg brugte også bare min tlf's gps uden at skulle taste koordinater...

Anmeld

1. juli 2013

kirsti

charlottekri skriver:

Altså jeg downloadede bare app'en, valgte et sted og så gik vi... Det lyder noget mere avanceret, det som i laver? Kan man gå på nettet og se om der er caches i et bestemt område før man tager derud, eller? Men jeg brugte også bare min tlf's gps uden at skulle taste koordinater...

Sådan var man nød til at gøre det inden app'en kom

der er et kort på den hjemmeside jeg linkede til længere oppe  I app'en til 65kr kan du også søge på kort så du kan se et bestemt område

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.