Geocaching - en gratis ferieaktivitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2013

kirsti

quindelist skriver:

Hørte om konceptet for en måneds tid siden hvor jeg var begravet i eksamenslæsning, så i overspringshandlingernes tegn lavede jeg lidt research og lovede mig selv at vi skal igang her i sommer.

Modtager gerne hints om gode københavner caches

Hvis i har børn med skal i ikke vælge str 1 de er for små til at indeholde noget og i skal heller ik vælge for svære da i risikere ik at kunne finde dem og så mister ungerne lysten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

kirsti

Maja88 skriver:

Kan ikke se hvilken en jeg skal vælge

Den gratis app jeg kan finde er engelsk..

Den ser sådan her ud 

Anmeld

30. juni 2013

MHB

kirsti skriver:

Den ser sådan her ud 

Jeg kan ikke se billedet du ligger op, hverken på min tablet eller computer...

Anmeld

30. juni 2013

kirsti

Jeg kan ikke se billedet du ligger op, hverken på min tablet eller computer...

Det var da mystisk....hmm

den hedder geocaching intro 

Anmeld

30. juni 2013

quindelist

kirsti skriver:

Hvis i har børn med skal i ikke vælge str 1 de er for små til at indeholde noget og i skal heller ik vælge for svære da i risikere ik at kunne finde dem og så mister ungerne lysten

Tak for tip ;-)

Vores pige er knap 2 år så hun synes bare det er fantastisk at vi går tur allesammen

Nå men efter jeg skrev sidst gik vi ud med hunden og ledte efter en der skulle ligge tæt ved hvor vi bor -men aldrig om vi kunne finde den
Den er beskrevet som en ret stor tupperware beholder så det burde ellers være til

Vil prøve igen i morgen -men kan godt tænke om den måske er røget i forbindelse med at et hegn det pågældende sted er blevet renoveret ret meget for nyligt

Anmeld

30. juni 2013

MHB

Maja88 skriver:

Skal man oprette sig på computeren

Jeg ved faktisk ikke om det kan gøres via app'en eller om det skal gøres via hjemmesiden, for jeg var oprettet som bruger da jeg hentede app'en så jeg loggede bare ind på min eksisterende bruger..

Anmeld

30. juni 2013

kirsti

quindelist skriver:

Tak for tip ;-)

Vores pige er knap 2 år så hun synes bare det er fantastisk at vi går tur allesammen

Nå men efter jeg skrev sidst gik vi ud med hunden og ledte efter en der skulle ligge tæt ved hvor vi bor -men aldrig om vi kunne finde den
Den er beskrevet som en ret stor tupperware beholder så det burde ellers være til

Vil prøve igen i morgen -men kan godt tænke om den måske er røget i forbindelse med at et hegn det pågældende sted er blevet renoveret ret meget for nyligt

Ja det kan ske de forsvinder og så skal man være obs på at der kan være en fejl margen på nogle meter

Anmeld

30. juni 2013

MHB

quindelist skriver:

Tak for tip ;-)

Den kan sagtens være blevet mugglet (en muggler i geocaching er en ikke-geocacher) i forbindelse med renoveringen af hegnet, men de første man skal finde er også altid de sværeste. Jeg tror jeg brugte lige så lang tid på at finde de første 100 som jeg gjorde på at finde de næste 500 og jo flere jeg finder desto flere forskellige gemmemetoder lærer man at kende og så bliver det nemmere og nemmere...  

Anmeld

30. juni 2013

MHB

Maja88 skriver:

Har android..

Den som kommer først skal jeg oprette alt muligt i

https://play.google.com/store/apps/details?id=cgeo.geocaching&hl=da

Her er et link til c:geo. Det er en rigtig god app til geocaching på android

Anmeld

30. juni 2013

quindelist

MHB skriver:

Den kan sagtens være blevet mugglet (en muggler i geocaching er en ikke-geocacher) i forbindelse med renoveringen af hegnet, men de første man skal finde er også altid de sværeste. Jeg tror jeg brugte lige så lang tid på at finde de første 100 som jeg gjorde på at finde de næste 500 og jo flere jeg finder desto flere forskellige gemmemetoder lærer man at kende og så bliver det nemmere og nemmere...  

Tænker også jeg prøver igen i morgen -uden en lidt utålmodig knap 2-årig om benene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.