Forbandede ører!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2013

Faith

EKBJ skriver:

Han havde så meget væske at hans trommehinder var ved, at stpringe. Så det skal da vidst løbe, men gør det ikke der er kun ørevoks. 

Min søn producerer også lige pludselig vanvittigt meget ørevoks

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2013

Pikku Myy

EKBJ skriver:

Han havde så meget væske at hans trommehinder var ved, at stpringe. Så det skal da vidst løbe, men gør det ikke der er kun ørevoks. 

Så virker drænet ikke efter hensigten. Det vil ørelægen med sikkerhed gerne vide.

Anmeld

2. juli 2013

Pikku Myy

Faith skriver:

Min søn producerer også lige pludselig vanvittigt meget ørevoks

Er du sikker på det er ørevoks? Når det løber fra øret, kan det godt være tykt og gul/brunt. Lidt som ørevoks, men ikke så "vokset" ...

Anmeld

2. juli 2013

Faith

Pikku Myy skriver:

Er du sikker på det er ørevoks? Når det løber fra øret, kan det godt være tykt og gul/brunt. Lidt som ørevoks, men ikke så "vokset" ...

Hmm næh det er jeg ikke sikker på. Altså det ligner virkelig ørevoks, men studsede bare over at han pludselig producerede voldsomt meget i højre øre (det øre der er møb i)

Anmeld

2. juli 2013

Pikku Myy

Faith skriver:

Hmm næh det er jeg ikke sikker på. Altså det ligner virkelig ørevoks, men studsede bare over at han pludselig producerede voldsomt meget i højre øre (det øre der er møb i)

Prøv at lugte til det. Ingen lugt udelukker intet, men hvis det lugter dårligt, er det nok betændelsen. For ørevoks lugter da ikke af noget, gør det?

Anmeld

2. juli 2013

Faith

Pikku Myy skriver:

Prøv at lugte til det. Ingen lugt udelukker intet, men hvis det lugter dårligt, er det nok betændelsen. For ørevoks lugter da ikke af noget, gør det?

Go ide! Næh ørevoks lugter vidst ikke (har aldrig rigtig lugtet til det)

Må snuse ham godt og grundigt i øret når han vågner

Anmeld

2. juli 2013

L&V

Faith skriver:

Skal lige af med lidt frustrationer. Beklager på forhånd

Min søn på 1 år fik anlagt dræn på begge ører for små 14 dage siden. De tappede en ret stor mængde væske på begge sider.

I går fik han ud af det blå pludselig høj feber (40,2) og blev bare rigtig skidt. Vi forsøgte at smertedække ham og sænke feberen med Panodil, men intet hjalp. Han tog sig rigtig meget til højre øre, og så vidste vi jo godt hvad der var galt

Kl 2 i nat ringede jeg til vagtlægen fordi han bare blev mere og mere skidt. Han skreg som besat og kunne slet ikke finde ro. Vagtlægen sagde at der ville komme en læge ud inden alt for længe.

Kl 6!!!!!! kom der endelig en læge. Hun kiggede ham i ørerne og konstaterede med det samme møb på højre øre

Så nu er han sat i antibiotika behandling.

Troede i min naive verden at vi nu ville slippe for flere øreproblemer. Men nej åbenbart ikke

Stakkels lille mus. Har han det bedre nu

Anmeld

2. juli 2013

Faith

Månsson skriver:

Stakkels lille mus. Har han det bedre nu

Ja han har det heldigvis bedre i dag. Feberen er væk og han er glad igen. Men for hulan hvor var han skidt

Nu har han desværre fået tynd mave pga antibiotikaen. Men det ved man da hvad er og at det går over igen.

Anmeld

2. juli 2013

L&V

Faith skriver:

Ja han har det heldigvis bedre i dag. Feberen er væk og han er glad igen. Men for hulan hvor var han skidt

Nu har han desværre fået tynd mave pga antibiotikaen. Men det ved man da hvad er og at det går over igen.

Godt at høre.. Der er ik noget værre end at ha ondt i ørene.. Ja det er da til at leve med.. Håber snart ørene bliver helt fine og at det så var det

Anmeld

2. juli 2013

Faith

Månsson skriver:

Godt at høre.. Der er ik noget værre end at ha ondt i ørene.. Ja det er da til at leve med.. Håber snart ørene bliver helt fine og at det så var det

Tak ska du ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.