Forbandede ører!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.494 visninger
31 svar
9 synes godt om
30. juni 2013

Faith

Skal lige af med lidt frustrationer. Beklager på forhånd

Min søn på 1 år fik anlagt dræn på begge ører for små 14 dage siden. De tappede en ret stor mængde væske på begge sider.

I går fik han ud af det blå pludselig høj feber (40,2) og blev bare rigtig skidt. Vi forsøgte at smertedække ham og sænke feberen med Panodil, men intet hjalp. Han tog sig rigtig meget til højre øre, og så vidste vi jo godt hvad der var galt

Kl 2 i nat ringede jeg til vagtlægen fordi han bare blev mere og mere skidt. Han skreg som besat og kunne slet ikke finde ro. Vagtlægen sagde at der ville komme en læge ud inden alt for længe.

Kl 6!!!!!! kom der endelig en læge. Hun kiggede ham i ørerne og konstaterede med det samme møb på højre øre

Så nu er han sat i antibiotika behandling.

Troede i min naive verden at vi nu ville slippe for flere øreproblemer. Men nej åbenbart ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

bøllen

Åh nej - stakkelse lille fyr . Det siges at,  at døje med ørerne er meget smertefuldt. Vores store døjede med det , dog hjalp dræn .

håber ikke det fortsætter for jer . God bedring med ham .

Anmeld

30. juni 2013

LilleLene

Faith skriver:

Min søn på 1 år fik anlagt dræn på begge ører for små 14 dage siden. De tappede en ret stor mængde væske på begge sider.

I går fik han ud af det blå pludselig høj feber (40,2) og blev bare rigtig skidt. Vi forsøgte at smertedække ham og sænke feberen med Panodil, men intet hjalp. Han tog sig rigtig meget til højre øre, og så vidste vi jo godt hvad der var galt

Kl 2 i nat ringede jeg til vagtlægen fordi han bare blev mere og mere skidt. Han skreg som besat og kunne slet ikke finde ro. Vagtlægen sagde at der ville komme en læge ud inden alt for længe.

Kl 6!!!!!! kom der endelig en læge. Hun kiggede ham i ørerne og konstaterede med det samme møb på højre øre

Troede i min naive verden at vi nu ville slippe for flere øreproblemer. Men nej åbenbart ikke

håber snart i for lov at slippe

Anmeld

30. juni 2013

Laulund87

30. juni 2013

K&S

Faith skriver:

Er hans ører begyndt at løbe? For ellers sidder drænet ikke ordentligt, er tilstoppet eller faldet ud

God bedring med lillemanden

Anmeld

30. juni 2013

klmf

Årh hvor synd Håber på snarlig bedring!

Anmeld

30. juni 2013

jydeinden

desværre kan man sagtens døje med ørene selvom man har fået lagt dræn og de kan desværre også godt falde ud håber den bette pus får det bedre for det er uhyr smertefuldt.

Anmeld

1. juli 2013

Faith

K&S skriver:

Er hans ører begyndt at løbe? For ellers sidder drænet ikke ordentligt, er tilstoppet eller faldet ud

God bedring med lillemanden

Nej hans ører løber ikke.

Har ikke kunnet komme igennem til ørelægen

Anmeld

1. juli 2013

K&S

Faith skriver:

Nej hans ører løber ikke.

Har ikke kunnet komme igennem til ørelægen

Så er der helt sikkert noget galt med drænene, for det er jo deres formål - åbne op for at betændelsen kan løbe ud...

Håber du kommer igennem til ørelægen 

Anmeld

1. juli 2013

Faith

K&S skriver:

Så er der helt sikkert noget galt med drænene, for det er jo deres formål - åbne op for at betændelsen kan løbe ud...

Håber du kommer igennem til ørelægen 

Øv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.