Forbandede ører!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2013

Sujan

Det er bare øv... Min datter på 15 mdr. Har haft øreproblemer siden februar og fik også lagt dræn, det hjalp ikke, så fik hun øredråber, det hjalp heller ikke, så fik hun lagt gaze med medicin på ind i ørerne, det hjalp heller ikke.... Endelig fik hun så pencillin som vi stoppede med for 14 dage siden og det hjalp heldigvis... Er så øv at have et barn med ondt i ørerne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

Faith

Sujan skriver:

Det er bare øv... Min datter på 15 mdr. Har haft øreproblemer siden februar og fik også lagt dræn, det hjalp ikke, så fik hun øredråber, det hjalp heller ikke, så fik hun lagt gaze med medicin på ind i ørerne, det hjalp heller ikke.... Endelig fik hun så pencillin som vi stoppede med for 14 dage siden og det hjalp heldigvis... Er så øv at have et barn med ondt i ørerne...

Årh stakkels pige

Det er virkelig frustrerende og meget hårdt at se på at ens barn har så mange smerter.

Anmeld

1. juli 2013

EKBJ

K&S skriver:

Er hans ører begyndt at løbe? For ellers sidder drænet ikke ordentligt, er tilstoppet eller faldet ud

God bedring med lillemanden

SKAL øret løbe? 

Min søn har nemlig også lige fået dræn i for 14 dage siden, han vågner skrigende op om natten (hvilket SP osv siger er mareridt). 

Men hans øre løber IKKE?!

Anmeld

1. juli 2013

K&S

EKBJ skriver:

SKAL øret løbe? 

Min søn har nemlig også lige fået dræn i for 14 dage siden, han vågner skrigende op om natten (hvilket SP osv siger er mareridt). 

Drænene punkterer trommehinden, som er den en evt. MØB presser på og vi har altid fået at vide at drænene bliver lagt for at betændelsen kan løbe ud og derved ikke skabe det tryk, der giver øresmerter. 

Anmeld

1. juli 2013

Pikku Myy

EKBJ skriver:

SKAL øret løbe? 

Ja og nej. Øret skal løbe, hvis der er noget der kan løbe ud, men hvis der ikke er noget væske eller betændelse, skal det ikke løbe.

Anmeld

2. juli 2013

Faith

Pikku Myy skriver:

Ja og nej. Øret skal løbe, hvis der er noget der kan løbe ud, men hvis der ikke er noget væske eller betændelse, skal det ikke løbe.

Så burde min søns højre øre løbe, for vagtlægen sagde at han har en slem gang møb. Så fungerer drænet da vidst ikke

Anmeld

2. juli 2013

Jibbe

Har de ikke akuttider ved ørelægen? Så du kan få ham undersøgt der.

Anmeld

2. juli 2013

Pikku Myy

Så burde min søns højre øre løbe, for vagtlægen sagde at han har en slem gang møb. Så fungerer drænet da vidst ikke

Nej, det gør det ikke. Har du fået fat i ørelægen? Hvis ikke synes jeg du skal tage ind forbi og snakke med dem. Speciallæger er lige så ærgelige over at vigtige ting ikke kan komme igennem på telefonen som vi er ...

Anmeld

2. juli 2013

EKBJ

Pikku Myy skriver:

Han havde så meget væske at hans trommehinder var ved, at stpringe. Så det skal da vidst løbe, men gør det ikke der er kun ørevoks. 

Anmeld

2. juli 2013

Faith

Pikku Myy skriver:

Nej, det gør det ikke. Har du fået fat i ørelægen? Hvis ikke synes jeg du skal tage ind forbi og snakke med dem. Speciallæger er lige så ærgelige over at vigtige ting ikke kan komme igennem på telefonen som vi er ...

Jeg fik fat i ørelægen her til morgen og har en tid på fredag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.