Sigtet i en sag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2013

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

du får beskikket en advokat, hvis du ønsker en anden end den de finder er du velkommen til det. Hvis du taber sagen og bliver kendt skyldig, skal du betale sagens omkostninger inkl din advokat.. 

Du får et brev fra politiet om at beløbet skal indbetales og hvis du ønsker at afdrage skal du gøre der inden for 6 mdr hos ppolitiet, ellers ryger sagen videre til skat hvor du får en afbetalingsordning med dem. :-)

Tak for svar. Lyder til det bliver en dyr affære

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2013

Mettefpigen

Lotus86 skriver:

Blev det sagt i retten, at staten skulle betale tiltaltes omkostninger? Hvis han blev dømt, så synes jeg godt nok det lyder mærkeligt? Det har jeg i hvert fald aldrig nogen sinde oplevet før, med mindre der er en helt konkret grund.

Nej, det var til at når man tabte sagen at man skal betale... Da du skrev det kunne jeg godt mindes at det blev sagt i retten.... (selvom det egentlig var ligegyldigt for han kommer ikk til at betale alligevel)

Anmeld

29. juni 2013

Lotus86

Mettefpigen skriver:

Nej, det var til at når man tabte sagen at man skal betale... Da du skrev det kunne jeg godt mindes at det blev sagt i retten.... (selvom det egentlig var ligegyldigt for han kommer ikk til at betale alligevel)

Formentlig ikke når han også bliver udsendt, men det vigtigste er heldigvis at han har fået en ordentlig straf.

Anmeld

29. juni 2013

Mettefpigen

Lotus86 skriver:

Formentlig ikke når han også bliver udsendt, men det vigtigste er heldigvis at han har fået en ordentlig straf.

Nej så er det desværre staten der kommer til det, jaa det var det vigtigste :-) fri for at glo på den abe mere....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.