gigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2013

FrkZier

Muhmi skriver:

Kan man sådan fra den ene dag til den anden bare få gigt?

Jeg er vågnet i nat ved at min finger bare gør helt vildt ondt, det spænder i den og det føles virkelig som det alle de ældre mennesker har beskrevet når de har beskrevet deres gigtfingre.

Men kan det virkelig lade sig gøre at jeg allerede skal have gigt som 28 årig? Jeg har altid haft hybermobile led og har fået at vide at jeg tidligt kunne få gigt, men vel ikke så tidligt? Jeg er jo ikke engang færdig med at få børn, men det kan jeg da godt se at jeg er hvis jeg skal have gigt nu, for så orker jeg da ikke at skifte ble og tøj på dem Åh nej...

jeg vågnede en dag op og kunne ikke gå fordi jeg havde SÅ ondt i min storetå, var ikke kommet til skade med den eller noget så havde ingen forklaring på det..
efter et par læge besøg konkluderede han at jeg har gigt i min storetå YES, i min storetå! det fandme mærkeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

L&V

FrkZier skriver:

jeg vågnede en dag op og kunne ikke gå fordi jeg havde SÅ ondt i min storetå, var ikke kommet til skade med den eller noget så havde ingen forklaring på det..
efter et par læge besøg konkluderede han at jeg har gigt i min storetå YES, i min storetå! det fandme mærkeligt

Du har lavet for mange tå fræsere til fodbold

Anmeld

1. juli 2013

FrkZier

Månsson skriver:

Du har lavet for mange tå fræsere til fodbold

haha ja det må være det

Anmeld

1. juli 2013

Muhmi

Tak for jeres svar alle sammen... Vil prøve at høre lægen ad hvad det kan være... Det er blevet en smule bedre, men det er stadig slet ikke godt Og jeg ved godt at jeg overeagerede med hensyn til at få flere børn... Men så ondt som det gjorde i weekenden, så kunne jeg næsten ikke skifte ble, tøj eller holde mine børn og det gjorde bare at jeg straks tænkte det værste, fordi jeg netop vil kunne være der så meget som muligt for dem..

Anmeld

1. juli 2013

serinasmor

Muhmi skriver:

Tak for jeres svar alle sammen... Vil prøve at høre lægen ad hvad det kan være... Det er blevet en smule bedre, men det er stadig slet ikke godt Og jeg ved godt at jeg overeagerede med hensyn til at få flere børn... Men så ondt som det gjorde i weekenden, så kunne jeg næsten ikke skifte ble, tøj eller holde mine børn og det gjorde bare at jeg straks tænkte det værste, fordi jeg netop vil kunne være der så meget som muligt for dem..

Husk stadig at tage det alvorligt og komme afsted til lægen, selvom det ikke længere er så slemt!

Håber på det er ingenting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.