Bruger i Dropbox?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2013

Frejsmor

Vi bruger dropbox på mit studie til at dele diverse studierelevante filer med hinanden, f.eks. bøger i pdf-format, noter, forelæsnings-slides m.m. og det fungerer rigtig godt..

Det eneste lille problem der af og til opstår, er at folk nogle gange glemmer at kopiere filerne og i stedet får dem fjernet helt fra dropboxen, der kan man så heldigvis gå ind og se hvem der har fjernet dem og få dem til lige at rette fejlen igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2013

Muhmi

Ja herhjemme bruger vi det, det er en super måde at dele familiebillederne med hinanden Anders' søster og bror bor på sjælland, så vi kan ikke rigtig følge med i udviklingen af deres børn fordi vi sjældent ser dem, men med dropbox så gør det, det lidt nemmere

Anmeld

29. juni 2013

Moma

kirsti skriver:

Jeg har appen så ligger den selv billederne over når jeg er på wifi

Det må jeg prøve at kigge på

Anmeld

29. juni 2013

kesuh

Jep jeg bruger dropbox med eksen da det er en god ting, at dele billeder af knægten mellem hinanden og vi har altid adgang til billederne uanset hvor vi er!

Minus ved dropbox... Pladsmangel når det er gratis!

Anmeld

29. juni 2013

kirsti

kesuh skriver:

Jep jeg bruger dropbox med eksen da det er en god ting, at dele billeder af knægten mellem hinanden og vi har altid adgang til billederne uanset hvor vi er!

Minus ved dropbox... Pladsmangel når det er gratis!

Ja, men hvis man kan få op til 16gb ekstra ved vennehenvisninger hjælper det lidt på det, med mindre det er hele computeren den tager back up på

Anmeld

29. juni 2013

kesuh

kirsti skriver:

Ja, men hvis man kan få op til 16gb ekstra ved vennehenvisninger hjælper det lidt på det, med mindre det er hele computeren den tager back up på

jep det ved jeg, men problemet er bare jeg var den sidste i vennekredsen til at få det  De andre bruger det på deres studie og får gratis plads der..

problemet er bare at vi bruger det ikke på vores studie

Så jeg har overvejet at spørge min søskende og forældre ad

Fordi 2gb er slet slet ikke nok, hvis jeg skal smide film op af knægten og billeder..

Anmeld

29. juni 2013

kirsti

kesuh skriver:

jep det ved jeg, men problemet er bare jeg var den sidste i vennekredsen til at få det  De andre bruger det på deres studie og får gratis plads der..

problemet er bare at vi bruger det ikke på vores studie

Så jeg har overvejet at spørge min søskende og forældre ad

Fordi 2gb er slet slet ikke nok, hvis jeg skal smide film op af knægten og billeder..

Jeg har 4,6gb men har kun brugt de 40%.

det meste er noget der kom fordi jeg uploadede billeder, jeg har kun tilføjet en ven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.