Bruger i Dropbox?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2013

Lullaby

Ja både min mand og jeg bruger dropbox. Han har desuden også sat den op til sine elever så de afleverede deres opgaver deri. Så var den delt på nogle områder men ikke på andre. Desuden så uploader vores telefoner automatisk til den når vi er derhjemme via wifi så alt er smidt op.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2013

wamse

jeg bruger dropbox til billeder, og studiet da jeg var der  Er 100% tilfreds med det, og har app'en på min mobil, så hver gang jeg tager et billede uploades den med det samme til dropbox 

Anmeld

29. juni 2013

kirsti

Olivia's Moar skriver:

Jeg har faktisk aldrig fundet ud af hvordan det fungerer, men min far oprettede en bruger til min farmor (hun bor i Tyskland), og inviterede mig, så jeg kan dele billeder med hende, af hendes oldebarn

Synes det er super, for det bliver dyrt i MMS beskeder ! Og på den måde er hun tæt på, uden at være det alligevel ..

Ja det er smart, her bor halvdelen af familien i Holland men de plejer at kigge på min facebook

noah skal have taget nye modelbilleder og der foregår delingen også i Dropbox så jeg er nød til at få sat mig lidt ind i det

Anmeld

29. juni 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
kirsti skriver:

Jeg har mest brugt det fra telefonen indtil videre da jeg ik har været på computeren siden jeg hentede det!

hvordan henviser man folk så man får ekstra plads? Det er da smart!

https://www.dropbox.com/getspace

Via dette link får du forskellige links at øge din mængde plads med

Anmeld

29. juni 2013

kirsti

Lullaby skriver:

Ja både min mand og jeg bruger dropbox. Han har desuden også sat den op til sine elever så de afleverede deres opgaver deri. Så var den delt på nogle områder men ikke på andre. Desuden så uploader vores telefoner automatisk til den når vi er derhjemme via wifi så alt er smidt op.

Jeg har også app'en, synes det er smart at den dur til andet end iPhone 

Anmeld

29. juni 2013

kirsti

Wampires skriver:

https://www.dropbox.com/getspace

Via dette link får du forskellige links at øge din mængde plads med

Tak

Anmeld

29. juni 2013

Sara Camilla Tarp

Jeg bruger dropbox til billederne af min mave og min kæreste og jeg og maven som min søster har taget og nu sidder og retter og redigerer i så de bliver super fine, og vi hele tiden kan følge med i hvad hun laver med dem??, og det er ret smart. Ellers brugte jeg og min studiegruppe da vi var ved at færdiggøre vores svendeprøve som receptionisten, og på den måde kan man også hele tiden følge hinandens respons uden man skal sende en mail og så først afvente svar??

Anmeld

29. juni 2013

mommy1991

kirsti skriver:

Jeg har tilmeldt mig Dropbox da flere jeg kender har været glade for det, men er der nogen funktioner der er et must at kende til i Dropbox?

Bruger i det? hvorfor/hvorfor ikke?

Til jer der ikke kender Dropbox er det en "tjeneste" der fungere ligesom Apples iCloud, hvor alle dine billeder bliver uploadet til din dropbox og du kan få adgang til dem fra alle computere! Du kan også have fælles mapper med  andre f.eks kæresten så i kan nøjes med at uploade billederne en gang!

Forskellen på icloud og Dropbox er blot at Dropbox fungere på alle smartphones/tablets/computere og ikke kun Apple produkter!

Link hvis i vil prøve Dropbox /span> http://db.tt/Edd4 DvRz

Jeg bruger både Dropbox og Google Drev som ekstern harddisk

Anmeld

29. juni 2013

Moma

Jeg bruger dropbix til tekstfiler. Jeg anede ikke, man kunne bruge det til at gemme/dele billeder

Anmeld

29. juni 2013

kirsti

Moma skriver:

Jeg bruger dropbix til tekstfiler. Jeg anede ikke, man kunne bruge det til at gemme/dele billeder

Jeg har appen så ligger den selv billederne over når jeg er på wifi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.